Meillä neiti lähtee päiväkotiin kuukauden kuluttua. Mietin tässä itsekseni, että mitenkähän meidän yöt alkaa kotosalla mennä. Meillä yöt on vielä aikamoista rumbaa: neiti itkeskelee ja heräilee pitkin yötä, laittaa huoneeseensa valoja, tulee meidän väliin, muttei rauhoitu siihen ja saattaa valvoa pari tuntia keskellä yötä. Välillä on ihan hyviä öitäkin, mutta ne on todella harvassa. Toivon, että päiväkoti veis tytöstä "mehut" niin, että yöt ehkä rauhoittuis ja saisi itsekin vihdoin nukkua täysiä öitä, varsinkin kun aloitan taas työt.
Meillä tyttö menee vuoropäiväkotiin ja hoitopäiviä kertyy yhdelle viikolle 4, aina pari päivää peräkkäin ja pari kotipäivää. Yritämme järkätä työvuorot niin, ettei iltahoitoa tarvita. Tyttö on aika vilkas tapaus ja olen jo jonkin aikaa ollut sitä mieltä, että täällä kotona hänellä ei ole tarpeeksi actionia, eikä mun mielestä kotihoidon tarkoitus olekaan olla yhden lapsen päiväkoti, jossa ohjelmaa on vuorokauden jokaiselle minuutille. Eihän sitä jaksa kukaan äiti...vai jaksaako?!? Kotikin pitäisi kuitenkin hoitaa siinä sivussa.
Kaipailisin kokemuksia
Meillä tyttö menee vuoropäiväkotiin ja hoitopäiviä kertyy yhdelle viikolle 4, aina pari päivää peräkkäin ja pari kotipäivää. Yritämme järkätä työvuorot niin, ettei iltahoitoa tarvita. Tyttö on aika vilkas tapaus ja olen jo jonkin aikaa ollut sitä mieltä, että täällä kotona hänellä ei ole tarpeeksi actionia, eikä mun mielestä kotihoidon tarkoitus olekaan olla yhden lapsen päiväkoti, jossa ohjelmaa on vuorokauden jokaiselle minuutille. Eihän sitä jaksa kukaan äiti...vai jaksaako?!? Kotikin pitäisi kuitenkin hoitaa siinä sivussa.
Kaipailisin kokemuksia