V
vinkkejä
Vieras
Eli kun lapsi syö aamupalan,lämpöisen ruuan ja sitten on ns.välipala niin mitä silloin tarjoatte..sitten on vielä lämmin ruoka ja iltapala...hedelmäsosetta vai mitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä:Annatteko aivan kokonaisen leivän jossa on voita päällä?lLaitatteko muuta?lapsi kyllä syönyt leipää,mutta annettu paloina.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä:Annatteko aivan kokonaisen leivän jossa on voita päällä?lLaitatteko muuta?lapsi kyllä syönyt leipää,mutta annettu paloina.
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä:Kiitos teille kaikille vastauksista! Paitsi jos joku vielä vastaisi, kauanko olette antaneet jugurttina maustamatonta jugurttia?Itse olen sinne sitten sekaan sekoittanut jotain marja/hedelmäsosetta..vai oletteko antaneet ihan tavallista jugurttia?
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä:Kiitos teille kaikille vastauksista! Paitsi jos joku vielä vastaisi, kauanko olette antaneet jugurttina maustamatonta jugurttia?Itse olen sinne sitten sekaan sekoittanut jotain marja/hedelmäsosetta..vai oletteko antaneet ihan tavallista jugurttia?
Alkuperäinen kirjoittaja vinkkejä:Kiitos!!!Heh,saattoi olla vähän typerän kuulloinen kysymys että mitä välipalaksi,mutta kun välillä ei 'tajua' kuinka iso muksu jo on ja voi syödä samoja välipalallakinVaikka lämpöisinä ruokina on jo syönytkin..aamuisin kun on sitten uponnut puuroa tai jugurttia.