1v3kk ja öiset raivarit

Mikä avuksi??
Poika "herää" melkein joka yö huutaen eikä rauhoitu ilman maitoa.
Ollaan yritetty antaa tuttia, mutta heittää sen menemään, ollaan silitelty ja kokeiltu vaikka mitä mutta maito ja meidän sänkyyn pääsy on ainoa mitä auttaa.

Poika ei edes ole hereillä kun alkaa huutamaan, silmät on kokoajan kiinni. Näkeekö pahoja unia? Olen yrittänyt ottaa vain viereen, antanut tutin ja yrittänyt rauhoitella poikaa mutta tämä heittää tutin ilmaan ja alkaa potkimaan ja huitomaan. Kun saa maitoa niin nukahtaa kuin tukki.

Onko muiden lapsilla ollut tälläistä?
 
Minä
Meillä on ollut sama juttu.Pulloa ei olla käytetty aikoihin, mutta nykyään herää yöllä huutamaan ja muu ei auta kun maitopullo!!Ei viitsisi enää totuttaa pulloon mutta kun muu ei kelpaa!Rasittavaa...
 
Itsekkään en haluais totuttaa yösyöttöihin kun ollaan vihdoinkin niistä päästy eroon mutta kun ei rauhoitu niin mikä avuksi? Annanko toisen huutaa ja raivota omassa sängyssä kunnes nukahtaa, JOS nukahtaa...?
 
Minä
Alkuperäinen kirjoittaja Mamikka:
Itsekkään en haluais totuttaa yösyöttöihin kun ollaan vihdoinkin niistä päästy eroon mutta kun ei rauhoitu niin mikä avuksi? Annanko toisen huutaa ja raivota omassa sängyssä kunnes nukahtaa, JOS nukahtaa...?
Meillä on nukuttu yöt kokonaan 2,5kk:n iästä lähtien mutta nyt on mennyt mahdottomaksi nämä yöt!meillä koitetiin ja että ei mennä ja annetaan huutaa.Ei auta:( Pullo on saatava!
 

Yhteistyössä