\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.02.2006 klo 20:37 harmaana kirjoitti:
Vaahterapuulle..... mitä teit, että onnistuitte öissänne?
Mekin tahdomme kokeilla... =)
Hei!
En oikein ole itsekään varma että mitä tapahtui =) Kun kaikki tosiaan alkoi siitä että hyvin nukuttujen parin yön jälkeen mulla mitta täyttyi yöllä. Olin hakenut pojalle pullon yhden aikaan mutta hän heräsi taas puoli kolme. Silloin päätin että nyt saa riittää!
Kävin pojan luona 2 minuutin välein sanomassa hsss ja että nyt .... menee nukkumaan, hyvää yötä. En jäänyt silittelemään tms. koska poika vain raivostui entistä enemmän ja huuto yltyi. Huutoa jatkui noin tunti, kunnes hän rauhoittui. Kello oli silloin n. puoli neljä. Vartti vaille neljä poika aloitti uudestaan huudon ja taas kävin hänen luonaan sanomassa hsss ja toivottamassa hyvää yötä. Siihen huuto loppuikin! ja aamuun asti nukuttiin.
Seuraavana yönä poika heräsi ensimmäisen kerran puoli neljän aikaan ja ajattelin ettei yhdestä maitopullollisesta ole haittaa ja hain maidon. Siitä eteenpäin olen öisin tarjonnut vettä jos poika herää ennen kolmea ja antanut tutin. Se on riittänyt, kolmen jälkeen jos herää niin sitten olen hakenut maidon. Ja sitten nukutaankin aamuun asti.
Viime yönä poika heräsi ekan kerran puoli kolme ja hain pullon. aamulla nousimme ylös puoli kahdeksan aikaan! eli nyt meillä on ollut reilun viikon verran nukkumisharjoittelua ja viime yönä herättiin vain kerran! toivon että näin on jatkossakin!
Päätä ja pysy päätöksessä! Vettä kannattaa tarjota ja tuttia mikäli lapsella sellainen on käytössä! Kun kirjoitin tämän ketjun ensimmäisen viestin niin olin aivan lopussa ja luulin ettei meillä koskaan nukuttaisi yöllä mutta nyt olen täysin tyytyväinen tähän yhteen syöttökertaan! siitäkin luovumme sitten jossain vaiheessa kesällä =)
tsemppiä kaikille muillekin jotka "taistelevat" yöunien kanssa! :hug: