1v synttäreiden ajoitus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikku82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikku82

Jäsen
11.11.2004
503
0
16
Mitäs mieltä ootte, meidän neiti täyttää heinäkuun lopussa 1v
Kannattaako synttärit pitää vasta iltapäivästä iltaan, kun päikkärit on nukuttu? Vai ennen sitä...?
Vai voisko kutsuun laittaa päikkäriajan jolloin annetaan tytölle unirauha, ja muina aikoina saa tulla...
hoh hoh...ompas hankalaa...

Esikoisen 1v synttärit meni hyvin, kun nukkui ensin päikkärit, mutta toisia päikkäreitä ei malttanut nukkua kun koko ajan tuli lisää vieraita...Nyt näyttää siltä että tyttö nukkuu enää yhdet päikkärit joten se helpottaa hieman asiaa.

Ja kertokaahan muita kivoja vinkkejä 1v synttäreille, onko prinsessa-aihe vähän kulunut vai oisko se kiva? :heart: :flower:

Heips! ;)

Meillä taitaa olla kohta samat mietteet edessä. (päivälleen ;)) Itse ajattelin et kutsun vieraat porrastetusti, eli sukulaiset aamupäivällä ja muutamia ystäviä lapsineen sitten illalla. Siis niin että pieni päivänsankari nukkuisi aina siinä välissä kun ei ole vieraita käymässä. Ja samaten myös esikoisen päikkärit osuisi siihen ajankohtaan kun tauko vieraista. Jos nyt siis enää nukkuu kesällä päikkäreitä. Toisaalta ei kait se kamalan vakavaa ole jos päivänsankari menisikin unilleen vaikka vieraat olisikin vielä käymässä.

Tosiaan niitä vieraita tulee ihan kauhee määrä jo pelkistä perheenjäsenistä, miehellä on 4 sisarta ja heillä paljon lapsia...
Oli hyvä idea porrastaa noita aikoja, kiitos! Täytyypä alkaa vähän miettimään miten vieraita kutsuu. :)

Ollas hyvä vaan! Niin, siitä kysymästäsi synttäri teemasta. Voisitko ajatella esim. Nalle Puh teemaa, tai vaikka Marie teemaa (aristokatit)? Niihin ainakin helppo löytää esim. Tiimarista oheistuotteita. Jos siis haluaa niitä ostaa. Ovat kyllä sika kalliita... Mielestäni 1v on vähän liian pieni vielä prinsessa juttuihin, mut tämä siis vain minun mielipiteeni! Itse ajattelin tehdä perhosen mallisen täytekakun ja myös kutsut ym. koristelu noudattelee jotain perhos/kukka aihetta.Heinäkuussa kun on tyttö syntynyt niin ajattelin siksi sopivan.

Yhteistyössä