1v rokotus

• Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti
äiti76
Meille tuli lämpöä muutamaksi päiväksi, oli siis selvästi "kuuma", en mitannut tai lääkinnyt koska söi, joi ja leikki täysin normaalisti. Ei ollut edes kiukkuinen, meillä ollut näin joka rokotuksen jälkeen. Tosin sen ensimmäisen jällkeen vain nukkui, oli vielä niin pieni! Nyt en tosiaan huomannut muuta kuin tuon lämmön!

huolissaan
Me käytiin eilen päivällä rokotuksessa, yöksi nousi kova kuume ja yö oli vähän mitä oli. Aamulla oli 39 astetta, mittailin vähän väliä, ettei mene sen 39 yli. Yöllä oksensi ja samoin tänään päivällä. Ei ole syönyt muuta kuin aamulla desin jugurttia, juonut on vettä ja maitoa. Ei jaksa olla hereillä kuin n. 20 minuuttia. Käytännössä ollut tähän mennessä tänään hereillä n. tunnin. Kuumelääkettä oon antanut. Tossa pari tuntia sitten oli jonkun verran virkeenä, et käveli ja jotain lelua paukutti jonkun aikaa. Kirjoja mun sit piti lukea (yleensä ei viihdy kauaa paikallaa, et jos luettas, mut nyt piti kahlata 4 kirjaa läpi).. :'(

mä vaan
Meillekin nousi 39 asteen kuume rokotusta seuraavana yönä. Aamulla vielä oli lämpöä, mutta siitä ei sitten kuume enään noussut. Pari päivää oli neiti tosi kiukkunen. Meillekään ei aikasemmista rokotuksista ole tullut mitään oireita..

Yhteistyössä