+1v mukaan bileisiin, mitä tuumaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikeesti hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oikeesti hei

Vieras
Mitäs tuumaatte, onko oikeasti jonkun mielestä ok viedä +1v lapsi bileisiin jossa porukka ryyppää -no, en tiedä kuinka paljon, mutta en usko että kyse on mistään viininsiemailusta?

Kaverini jolla ei ole lapsia kysyi mielipidettäni, hän oli kauhuissaan ku kaverinsa oli mennyt pienen lapsen kanssa bileisiin.
Tämän kaverin kaverin mielestä ihan viedä tuo pieni sinne, jotta "tottuu kaikenlaiseen", vai mitenhän se oli muotuiltu :/

Mun mielestä on surullista että pienen tarvitsee tottua näkemään humalaisia :( :(

No yks tuttu aikoinaan tuli aina käymään alle kouluikäisen lapsensa kanssa ellei saanut lapsenvahtia. Otti päähän ihan kympillä kun oli omat lapsensa vienyt hoitoon järkätäkseen aikuisille bileet niin yksi ääliö tulee sinne muksun kanssa ja käskyttää laittamaan musiikkia pienemmälle :headwall:
En tajua tuollaisia ihmisiä.

Samaa mieltä kuin Tiukkis. Ei lapsia minnekään aikuisten känniseen illanviettoon, vaikka ei oliskaan sellainen missä musiikki jumputtaa ja ihmiset ölisee kuin viimeistä päivää.

Pienen lapsen kanssa voi hyvin mennä juhliin. Mutta pienen lapsen kanssa ei jäädä niiin juhliin asumaan. Heti juhlien alkaessa paikalla ja tunnin parin päästä viimeistään pois tilanteen riippuessa hieman juhlapaikasta ja siellä vallitsevasta metelistä.

Mä on kalkkis mutta en ymmärrä esim. vanhempia jotka vievät pienet lapsensa rockfestareille...

Jos olen jostain syystä joutunut menemään lapsen kanssa alkoholia sisältäviin bileisiin olen ensinkin kysynyt aina sopiiko se bileiden pitäjälle (olen myös korostanut että sanot jos ei sovi juhlien luonteeseen). Ja sit toisekseen ollaan menty heti ekojen joukossa (ehkä jopa etuajassa) ja lähdetty heti kun ekat alkaa humaltumaan.

Koskaan ei kukaan ole valittanut. Päin vastoin, ihasteltu hyvä käytöksistä lasta.

Ja vielä, jos itse ajaudun ko. tilanteeseen niin ei tulis mieleenkään käskyttää musaa pienemmälle. Vaan pakkaisin lapseni ja lähdettäis jos häiritsis.

Ei lapsia mukaan, jos käytetään alkoholia enemmän kuin viininä ruuan kanssa! En ymmärrä ollenkaan! Siskollani on ikäviä muistoja, kun vanhempani pitivät bileitä kun hän oli pieni (vanhemmat saivat hänet 19 ja 20 v, ja nuoruutta ei jätetty juhlimatta lapsen takia) :( Ite synnyin 5 v myöhemmin ja muistanpa minäkin bileitä ja melua, ei saanut nukuttua... ja humalaset vanhemmat... krapula-aamuja... :(