O
oikeesti hei
Vieras
Mitäs tuumaatte, onko oikeasti jonkun mielestä ok viedä +1v lapsi bileisiin jossa porukka ryyppää -no, en tiedä kuinka paljon, mutta en usko että kyse on mistään viininsiemailusta?
Kaverini jolla ei ole lapsia kysyi mielipidettäni, hän oli kauhuissaan ku kaverinsa oli mennyt pienen lapsen kanssa bileisiin.
Tämän kaverin kaverin mielestä ihan viedä tuo pieni sinne, jotta "tottuu kaikenlaiseen", vai mitenhän se oli muotuiltu :/
Mun mielestä on surullista että pienen tarvitsee tottua näkemään humalaisia

Kaverini jolla ei ole lapsia kysyi mielipidettäni, hän oli kauhuissaan ku kaverinsa oli mennyt pienen lapsen kanssa bileisiin.
Tämän kaverin kaverin mielestä ihan viedä tuo pieni sinne, jotta "tottuu kaikenlaiseen", vai mitenhän se oli muotuiltu :/
Mun mielestä on surullista että pienen tarvitsee tottua näkemään humalaisia