1v lahja

Mitä ihmettä; meitin tyttö on kohta vuoden! Kaikki kyselee mitä lahjaksi. Lelujahan sitä varmaan tulee samoin vaatetta. Itse ostimme kultaisen sydämen kaulakoruun ja "keinuhevosen" siis sellasen kiikkusysteemin.

Mitä kivaa teidän pikkuisenne ovat saaneet lahjaksi- olisi kiva kuulla :heart:

Matkasängyn, duploja, puisen junaradan, (niitä mitä Briokin tekee, lähinnä kyllä oottaa vielä hellempää käsittelyä) sellasen ääntä pitävän mopon/auton, vaatetta yms. Jouluna (sillon 1½) saa vissiin lasten jatkettavan sängyn, toivottavasti kevyttoppiksen, ehkä kengät yms. Leluja ei nyt oikeestaan tarvi, joten pyydetään käyttövaatetta ja muuta tarpeellista. tuon ikänen ku ei kauheesti lahjoista ymmärrä, niin voi olla isompia porukkalahjojakin tarpeellista tavaraa kuten esim tuo uus sänky. Mieluummin tarpeellista ku turhaa tavaraa.

Sellanen keinuheppa ois ihana. :)

Vaatteita pyydettiin... ihan perushousuja ja sukkia (villasia ja tavallisia), kirjoja (meillä asuu lukuahmatti) ja itse ostettiin sellainen pipsa possu säkkituoli ja sitten sellanen nalle aktiivi lelu (pitäisi opettaa lasta puhumaan...., mut se oli mun mielestä niin kiva :snotty: )

Ihan hirvittää tunnustaa, mutta muksu on saanut uusia leluja, kirjoja ja vastaavaa ihan muutenkin kuin merkkipäivinä ja jouluna. Nyt olemme kyllä alkaneet kovasti rajoittaa sitä, koska tavaraa on...

Mäkin siis ensisijaisesti pyydän lapselle vaatteita. Leluja kertyy yllättävän paljon (varsinkin kun me vanhemmat keräämme mielellämme tiettyjä sarjoja, kuten legoja, junarataa ja littlepeopleja)1v lahjoina poika taisi saada Plaston traktorin, vaatteita, jotain LittlePeople kamaa. Lahjoista ei ole mitään iloa, jos lapsi saa ne yhdellä kertaa. Nimittäin meillä poika ei jaksanut avata kuin yhden ja leikki sillä. Jos samat lahjat jakaa usealle päivälle, iloa tulee enemmän ;) Jouluna 1.5v lista oli ihan sama: lisää little peopleita, dubloja ja vaatteita & kirjoja. Ja leikkiastioita.

Muuten kyllä leikittiin tosiaan aikaisemminkin jo LittlePeople:lla, dubloja harjoiteltiin liittämään toisiinsa, potkuauto, palikkalaatikko, pallot. Pian tulivat mukaan Brion junarata (vaikka onkin 3v eteenpäin) ja nuppipalapelit. Meillä kyllä leikitään paljon leluilla, itse pyrin huolehtimaan että pysymme tietyissä pitkäkäyttöissä sarjoissa ja niitä on kunnolla, kuin pientä erilaista tilpehööriä olisi niiden sijaan.

pallo! jotenkin kaikki lapset tuntuvat tykkäävät :D legoja, pinottavia purkkeja, puupalikoita, palikoita, taaperokärry. nuo ainakin tulivat esikoiselle, en muista muuta.
kuopukselle nyt toiveissa ainakin se puinen nukenvaunutaaperokärry <3

Me aiotaan antaa tytölle 1v-lahjaksi ensimmäinen nukke! Hakka olis myös varmasti kiva, tyttö on kova taputtelemaan/hakkaamaan kaikkea, leikkiksylofoni on ja pitää siitä kovasti. Puiset "nuppipalapelit", katselukirjat, muotojen lajittelulaatikko... Keksishän näitä. No, onneksi on joulu kohta :xmas:

Me hommattiin keinuhevonen ihan kirppikseltä, ja on todella kovassa käytössä, kii-kaaa kuuluu varmasti naapuriinkin päivittäin.
Sukulaiset ja ystävät kyselivät mitä voisi tuoda ja neiti sai muumi astiat, soittimia:)ksylofooni, tamburiini, huuliharppu), mega blockseja, muumilaukun, palapelin, kirjoja, amme lelun, marimekon ruokalapun, kuoma talvisaappaat ja talvihanskat jne.
Suosiossa on myös puinen talo, johon tiputellaan puisia eläin figuureja sisään omista koloistaan.

Meillä esikoinen sai lähes 3v sitten marakassit, kellopelin, keinuhepan ja taaperokärryt. Kovassa käytössä ovat kaikki edelleen. Eli suosittelen lahjoja, jotka ovat korkealaatuisia ja sopivat niin 1- kuin 4-vuotiaankin leikkeihin.

meilläkans tykätään sarjasta Little People sitä tässä tuleekin toivottua jouluksi, 1v lahjana tuli semmonen lentsikka,sitten semmonen prinsessa auto :D mitä voi työntää itse tai istua siinä,eka nukke tuli(vauva)....
Niin ja olen myös sitä mieltä et ne lelut pitäisi olla jus 1-4 vuotaille,ettei tarvi vaihta usein ja voi kerätä jotain tiettyä sarjaa pitkään.

Just oli 1v juhlat ja sai pari lelua, vaatteita ja lahjakortin. Vaatteet menevät heti käyttöön ja leluja onneksi ei tullut kun pari, niitä on liikaa muutenkin. Kortilla voikin ostaa harkiten sitä tarpeellista.

Meidän neiti täytää huomenna vuoden ja juhlia on vietetty jo vähän etukäteenkin. Lahjaksi on saanut ensikengät, pyörän turvaistuimen, lahjakortin ikeaan - käytiin sieltä ostamassa tavaroita neidin huoneeseen ja sitten duploja ja jotain muita leluja. Nuo isoimmat jutut on sellaisia, joita isovanhemmilta pyydettiin jo etukäteen, koska olivat suhteellisen arvokkaita hankintoja... Meiltä saa huomenna Brion perästä vedettävän lelun, metalliset leikkiastiat ja vauvanuken ( chouchoun perusmalli - ei siis mikään pissaava ja itkevä nukke :)

Joululahjaksi ollaan pyydetty puista uuni/liesiyhdistelmää ja brion puisia palikoita..

Poika sai 1v. lahjaksi vaatteita, dublo-legoja, Fröbelin palikat musa-dvd:n, Titi-nalle dvd:n, kirjoja, fleece-peiton, lahjakortin, leikkikeittiön, pallon ym. leluja ja todella moni - itse asiassa suurin osa vieraista - antoi rahaa. Niillä ostettiin mm. pojan omaan huoneeseen lasten pöytä ja tuolit ja tarpeellisia vaatteita.

Yhteistyössä