1v ja ranskalaiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Meijän tasan 1v on kipee ja ruoka ei maistu, tiedän että ranskalaiset maistuu satavarmasti,(yhden kaks saanut maistaa viimeviikolla), voinko mä nyt hyvällä omallatunnolla paistaa pussin pirkkaranskalaisia jossa on vain perunaa ja palmuöljyä(mitä se on?) ja antaa taaperon vetää että saa edes jotain mahaansa:S

juu ei tietenkään suolaa, en itsekkään syö kun kerään nesteitä sitten :D, mutta kaikki pojan lempparit on kokeiltu jo viimesten päivien aikana ja mikään ei mee, maitoo ja vettä menee, ei sillä kauan pärjää:S

Mä olin vannoutunut etten anna lapseni 1v 3kk nyt ) .. maistaa ranskalaisia kuin vasta 3-6v iässä. Mutta silloin harvoin kun käymme miehen kanssa hesessä niin maistuu ne ranskalaiset pojallekin..
Mutta tässä on yksi iso mutta - Poika ei ole nirso ja pojalla on hyvä ruokahalu. Hän ei boikotoi terveellisiä kotiruokiamme vaikka saa välillä herkutella hiilihydraateilla.
En antaisi ranskiksia jos poika olisi nirso.

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Mä olin vannoutunut etten anna lapseni 1v 3kk nyt ) .. maistaa ranskalaisia kuin vasta 3-6v iässä. Mutta silloin harvoin kun käymme miehen kanssa hesessä niin maistuu ne ranskalaiset pojallekin..
Mutta tässä on yksi iso mutta - Poika ei ole nirso ja pojalla on hyvä ruokahalu. Hän ei boikotoi terveellisiä kotiruokiamme vaikka saa välillä herkutella hiilihydraateilla.

Lapsi on KIPEÄ.

ei meillä nirsoja olla, kipeitä vain:S harvinaista meillä.tää on vasta toinen kerta ja oon ihan ulapalla kun toinen on niin reppana:S tavallisesti menee kaikki mitä nenän eteen laittaa:)

no jos kerran annat. ja voi olla että kipeenä ei maistu ees niin paljon kerrallaan. ite ku olin lapsi sain kipeenä ollessa vaan jaffaa ja jäätelöä, muulloin en niitä saanutkaan sit ollenkaan. eli varmaan aika sama juttu teillä, tuskin te ihan joka viikko syötte ranskalaisia :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:

Lapsi on KIPEÄ.

En tarkoittanut kenenkään lasta erityisesti nirsolla. Anteeksi. Tarkoitin vain sanoa että missä tapauksessa ainoastaan en antaisi herkkuja nuorella iällä. Kipeää meilläkin hemmotellaan enemmän
:heart: