K
kokki3
Vieras
Meidän tyttö on vuoden vanha, ja aletaan tässä hiljalleen nauttia koko perhe samaa ruokaa. Suurimman osan viikosta toki tarjolla on ihan perusmättöä- makaronilaatikkoa, jauhelihakastiketta, keittoja (ilman liemikuutioita), perunaa, riisiä, kanaa, jnejne.
Mut me tykätään miehen kanssa tehdä myös "kunnon" pastaa siis oikein rasvaisella ja suolaisella kastikkeella, kylmäsavulohta, aurajuustojuttuja, fetaa, marinoituja lihoja ja silleen. Tietenkään en noin pienelle moisia antaisi, kai sitä voi silloin vielä turvautua niihin 1-3v soseisiin, tai jos on vaikka edellispäivältä lapsiystävällisempää ruokaa tarjolla??
Itse asiassa tiedänkin jo itse vastauksen kysymykseeni
Oon opetellut tekemään ruoat suolattomasti ja ottanut lapsen annoksen erikseen ennen maustamista (tykkään mausteisesta ruoasta) ja on "ahdistanut" ajatus että ei voisi enää koskaan syödä pizzaa tai muuta herkkua, tosin pitää varmaan koittaa sekin tehdä salassa tai tehdä itse terveellisempi versio; kamala paine siitä että lapsi saa vaan terveellistä ravintoa 
Mut me tykätään miehen kanssa tehdä myös "kunnon" pastaa siis oikein rasvaisella ja suolaisella kastikkeella, kylmäsavulohta, aurajuustojuttuja, fetaa, marinoituja lihoja ja silleen. Tietenkään en noin pienelle moisia antaisi, kai sitä voi silloin vielä turvautua niihin 1-3v soseisiin, tai jos on vaikka edellispäivältä lapsiystävällisempää ruokaa tarjolla??
Itse asiassa tiedänkin jo itse vastauksen kysymykseeni