1v ja 2½v, rantaloma, ruotsi vai kotimaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hippoliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hippoliina

Aktiivinen jäsen
25.01.2005
3 041
0
36
Hausjärvi
Meillä siis nämä vaihtoehdot ensi kesälle. Ruotsissa asuu miehen sisko ja kotimaassa autolla lähdettäis kiertelemään, lapset tietenkin huomioiden, eli huvipuistoa ja eläinpuistoa kuuluisi siihen.
Sitten olisi vaihtoehtona myös tuo rantaloma, esim. bulgariassa.

Meillä on ollu tuo etelän loma mielessä ja mä oon kunnolla jo sisäistäny, että etelään lähdetään. Mutta mies alkoi nyt laittaa kapuloita rattaisiin etelän reissun suhteen, kun ei tuo nuorempi vielä kävele, nyt ikää 10kk.

Sitten mites te olette pärjänny kahden pienen lapsen kanssa etelässä, tai yhdenkin?

Siis hyvä ettei kävele, ei pääse karkuun! Sen automatkan jättäisin ekaks pois. Ei vekarat tykkää autossa istua ja noin pieniä ei kannata viedä huvipuistoon. Kyllä me on selvitty mukavasti pienten kanssa reissussa. Joka vaiheessa on jossain käyty. Mutta ei se tietty vanhemmalle ihan täyttä lomaa ole. Vahtia täytyy ja leikkiä ja kantaa evästä ja leluja. Mutta reissuun vaan, jos on mahdollisuus!

Rantaloma ehdottomasti! Pienten lasten kanssa on helppo ja mukava mennä, jos ottaa sellaisen kohteen johon on lyhyet lennot ja kohteessa tekemistä lapsillekin. Itse just palailtiin viime viikolla Eilatista, mukana oli lapset 1v ja 3v. Lapset viihtyi niin hyvin, etteivät halunneet takaisin kotiin lähteä =)

Yhteistyössä