1v. hääpäivälahja miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

soja

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
1 768
1
36

eli, mitä ootte mieltä, mitä hankkisin.

sain itse huomenlahjaksi varsin arvokkaan kaulakorun ja saan nyt hääpäivänä siihen kuuluvat korvikset, jotka eivät onneksi ole kauheen kalliit.

haluaisin nyt antaa miehelle lahjaksi kaulaketjun, kultaisen, mutta en ole ihan varma pitääkö hän siitä.... olen kovasti asiasta vihjaillut ja hän kuittaa vaan, että ei nyt mitään kallista missään tapauksessa... ja riittää kun oot vaan olemassa jne tämä onkin kyllä totta että meillä ei ois rahaa mihinkään turhaan, mutta oon jo säästäny sitä varten ja aattelin että en sit antais useempaan vuoteen mitään. olkoon vaikka 10v seuraava. me muutenkin annetaan vähän lahjoja, varsinkin kalliita.... ja se on meistä molemmista hyvä asia.... mut nyt jotenkin tuntuu että haluun jonkun kiitoksen/muiston antaa....

miehet on kyllä siitä merkillisiä että jos ne sanoo ettei ne tarvii mitään, niin ne ei haluukaan oikeesti mitään. vrt. naiset jotka sanoo ettei mitään tarvii ja sit hyppii nenille jos ne ei sit oikeesti saakaan mitään. säästä rahas ja tee miehes toiveen mukaa33n3.

niin... vaikeeks menee... ehkä koitan vielä tänään kysyä.... kun hääpäivä ens maanantai, ja tarkotus viettää päivää lauantaina...

ja saan siis ne korvikset se oli sovittu yhessä, käytiin ne valitsemassakin.... muuten sovittu että vietetään meille tyypillinen mukava kotipäivä, retkeilyn ja makkaranpaiston merkeissä....

Onks teillä kotiovessa sellaista sukunimikylttiä? Siis jos asutte rivi, tai omakotitalossa? Mä teetetin miehelle tai oikeastaan meille molemmille sellaisen 1. hääpäivälahjaksi. Makso suutarilla jotain 25 e.

Mä annoin miehelle tuollaisen nimikyltin jo häälahjaksi... Siinä oli symboliikkaa, kun se oli sitten se ensimmäinen kyltti, missä oli meidän yhteinen nimi. :) :heart: Mun mies ei yhtään tykkää mistään koruista, mutta miehiähän on niin erilaisia... Mä annoin 1-vuotiaslahjaksi miehelle erään kalliin lehden vuosikerran, kun ei itse sitä muka koskaan olllut raaskinut tilata. Tykkäsi kovasti!

joo, taidan käydä ostamassa konditoriosta palat sitä kakkua mitä meillä oli hääpäivänä. vaikka pakastimessa on pala sitä, mut ei se varmaan vuoden jälkeen oo ihan luksusta enää.... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja j3g:
miehet on kyllä siitä merkillisiä että jos ne sanoo ettei ne tarvii mitään, niin ne ei haluukaan oikeesti mitään. vrt. naiset jotka sanoo ettei mitään tarvii ja sit hyppii nenille jos ne ei sit oikeesti saakaan mitään. säästä rahas ja tee miehes toiveen mukaa33n3.

Tämä on kyllä totta meilläkin... :snotty:

Mut ostin miehelle sitten vaatteita (niitä se nyt aina periaatteessa tarttee lisää ). =) Ei ehkä kovin mielikuvituksellinen just HÄÄpäivälahjaksi, mutta kun tiedän, et toi oikeesti tarkottaa sitä, kun sanoo, ettei tahdo koruja tms.. :xmas:

Yhteistyössä