Miten saada 1v 9kk lapsi syömään itse kokonaan? Meillä poika kyllä osaa syödä lusikalla ja ennen pistelikin ruokaa suuhunsa sillä ihan kohtuu hyvin, kuitenkin niin että aikuinen syötti siinä samalla toisella. Yleensä se oman lusikan käyttö loppui sinä vaiheessa kun maha alkoi täyttymään jonkun verran et ei ollut enään niin super nälkä.
Nyt hän on sitten ruennut pääsääntöisesti syömään käsillänsä, kaikkea, jopa pottumuusia
ja voi sitä sotkua! Tiedän että tän ikäiset sotkee ja et olen vähän liian "herkkä" noille sotkuille, mutta tympii vaan et kun ennen kuiten söi siistimmin, ja luulis et kun ikää tulee niin oppii syömään entistä siistimmin eikä tule takapakki niinkuin meillä.
Auttaisko se et jos tylysti antaisin vaan hänen itse syödä millä tavalla haluaa koko ateriansa enkä itse syöttäisi samalla toisella lusikalla?
Meillä on vaan 4kk vauva myöskin ja yleensä sen vuoksi haluan että syöminen tapahtuu kohtuu ajassa. Nyt etenkin sen vuoksi haluaisin että rupeaa itse syömään ,kun on toisellekkin kohta kiinteiden aloitus ajankohtaista...
Nyt hän on sitten ruennut pääsääntöisesti syömään käsillänsä, kaikkea, jopa pottumuusia
Auttaisko se et jos tylysti antaisin vaan hänen itse syödä millä tavalla haluaa koko ateriansa enkä itse syöttäisi samalla toisella lusikalla?
Meillä on vaan 4kk vauva myöskin ja yleensä sen vuoksi haluan että syöminen tapahtuu kohtuu ajassa. Nyt etenkin sen vuoksi haluaisin että rupeaa itse syömään ,kun on toisellekkin kohta kiinteiden aloitus ajankohtaista...