M
mitämäteen
Vieras
Lapsi juonut 3kk iästä saakka korvikemaitoa ja nyt oon pariin otteeseen kokeillut tavallista maitoa. Sinä päivänä kun lapsi juo maitoa, ei vielä minkäänlaisia oireita näy, mutta seuraava päivä onkin yhtä housuun paskomista, kiukuttelua ja itkua. Ensin itkee/kitisee ainakin puolituntia ja sen jälkeen tulee löysät housuun 
Voiko tuo maito vasta seuraavana päivänä alkaa vaikuttamaan? Kun mitään muuta poikkeavaa en ole lapselle syöttänyt. Jogurtilla meinaa välillä olla sama vaikutus, että laittaa vatsan sekaisin. Tuntuu vain niin ihmeelliselle, että lapsi on jounut melkein syntymästään lehmänmaidosta tehtyä korviketta (NAN) ja nyt ei sitten tavallinen maito sovikkaan.
Pitäisikö mun nyt kokeilla laktoositonta maitoa vai hyla vai mitä?
Voiko tuo maito vasta seuraavana päivänä alkaa vaikuttamaan? Kun mitään muuta poikkeavaa en ole lapselle syöttänyt. Jogurtilla meinaa välillä olla sama vaikutus, että laittaa vatsan sekaisin. Tuntuu vain niin ihmeelliselle, että lapsi on jounut melkein syntymästään lehmänmaidosta tehtyä korviketta (NAN) ja nyt ei sitten tavallinen maito sovikkaan.
Pitäisikö mun nyt kokeilla laktoositonta maitoa vai hyla vai mitä?