1mies+useampi nainen?

Tasa puolisuuden nimissä kysyn sit tälläistä. Onko kokemuksia teillä naisilla tai mix ei myös miehillä et oletteko olleet 1mies ja 2 naista tai useampi nainen?
Niin ja onko haluja kokeilla tai mitä mieltä olette?
 
teletappi
aijai..mullekkin kelpais.
Uskaltaisinkohan ehdottaa miehelle,että otettaisko joku toinen nainen vielä mukaan sextailuun.. :whistle:
Mutta sitten toinen propleema onkin sitten siinä,että jos vaan ukko suostuu..niin mistäs sitten saadan se toinen nainen vielä mukaan leikkiin Kun ei ihan uskaltais ventovieraalta mennä tosta vaan kysymään...eikä oikeen tunneta sellasia,joilta tällästä vois kysyä.. :(
 
teletappi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 12:14 Elf kirjoitti:
Kovin mielelläni lähtisin kyllä moista kokeilemaan :p
Tunnetko naisia,joilta voit tota kysyä..
Mun ongelmana onkin just se,että en sellasia tunne,joilta tätä vois kysästä..
Enkä oikee kehtaa ventovieraaltakaan mennä kysyy
Toimiskohan,jos laittais johonki ilmoituksen että haetaan pelkkää SEKSI-seuraa..
 
Elf
No ainahan tollasta palstasysteemiä voi kokeilla.
Siitä ei vaan koskaan tiedä millaisia suohirviöitä sieltä tulee ;)
Itselläni ei moisia tuttuja ikävä kyllä ole, muutenhan olisin jo kokeillut :heart:
 
Ihme-m
Tällainen on ollut haaveissa molemmilla. Kerran olisi ollut tilaisuus tuollaiseen mutta se on jo mennyttä. Ainut vaikeus on, että mistä löytyisi tähän toimintaan halukas nainen? Muutamaan ilmoitukseen on joskus tullut vastattua mutta niihin ei ole tullut vastausta...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 12:20 Unelma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 11:56 Livemies kirjoitti:
Ei ole kunnon kokemusta :( Voisin kyl testata, olis kiva myös katsella kun söpöt neidot leikkii keskenään... ja miksei tulla 69 olevan tyttöparin sekaan. takaa päällä olevan sisään....
Puutteessa???? :whistle: :LOL: :headwall:
Juu, on varmaan moni muukin ;)
 
Ihme-m
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2005 klo 23:08 Tsirppa kirjoitti:
:wave: Täällä on haluja kokeilla! Vois sen miehen jättää siitä vaikka poiskin, ei haittais :whistle: :p No ei, ei ole kokemusta mutta kyllä kelpais :saint:
Niin ja mielellään sellaista haluttiinkin jolle se olisi eka kerta taikka sitten vain vähän kokemusta. :) Eli että se toinen olisi myös kokeilunhalusta mukana, eka kerta kaikille osapuolille.
 
Birdie
joo, se on kyllä kamalaa kun vaan yksi ja vieläpä se rakastamani henkilö keskityy VAIN minuun.. Ei tarvitse huomioida ketään muuta vaan minä saan hänen jakamattoman huomionsa, ihan tuskaa :LOL:
Hän tietää mistä tykkää, tietää mitä haluaan hän on terve (ei ole pelkoa saada sukupuolitauteja tms), hän rakastaa minua yli kaiken ja VAIN minua, eikä välitä muista :heart:
Joo, todellakin ihan kateeksi käy te joiden miehet jakavat teitä muille ihan huoletta, savat itse hyvän syyn keskittyä ja hommailla muiden kanssa :whistle:
:LOL:
 
tunari
Lienee keskimäärin jokaisen miehen unelma päästä pukille kahden naisen kanssa yhtä aikaa !!! Että ei muuta kuin rohkeasti kysymään vain niin voitte yllättyäkkin kun mies suostuu hymykorvissa :)

-a
 
yksi vain
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2005 klo 11:52 tunari kirjoitti:
Lienee keskimäärin jokaisen miehen unelma päästä pukille kahden naisen kanssa yhtä aikaa !!! Että ei muuta kuin rohkeasti kysymään vain niin voitte yllättyäkkin kun mies suostuu hymykorvissa :)

-a
heh, ja jotkut taas osaa tyydyttää miehensä niin hyvin ettei hänen tarvitse edes unelmoida muista.tai jotkut miehet ovat vaan niin uskollisia ja rakastavat vain omaa puolisoon, etteivät yksinkertaisesti kaipaa muita.
onko se niin ylitsepääsemättömän vaikeaa tajuta?? :headwall: samallahan voisi sanoa että kaikki naiset haluaisi sänkyyn 2 miehen kanssa yhtäaikaa.. mitenkään ette ainakaan minun ajatuksiini pääse, itseäni ajatus ällöttää!! en halua että minua jaettaan kenenkään kesken. olen yhden miehen nainen :heart: :heart: ja tyytyväinen siihen, toiset taas ei. sallittakoon se heille ;)
 
shawed
me ainakin päästii kokeilee 1m+2n ja oikein oli mukavaa :p harmi vaan et tyttö muutti kaus pois ja nyt ei sitten oo sen jälkee onnistunu!!
suosittelen lämpimästi kaikille haluaville :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja shawed:
me ainakin päästii kokeilee 1m+2n ja oikein oli mukavaa :p harmi vaan et tyttö muutti kaus pois ja nyt ei sitten oo sen jälkee onnistunu!!
suosittelen lämpimästi kaikille haluaville :)
Kivaa on! 2n+m ja 2m+n harrastettu... suosittelen!
Voisin osallistua taas!
 
Joskus nuorempana tuli tätä kokeiltua, ja pakko tunnustaa, että harvoin on kiihottavampaa kokemusta tullut vastaan! Harmittaa vaan, kun vaimoani ei homma lainkaan kiinnosta, minähän olisin moiseen willing and able milloin vaan ;)
 

Yhteistyössä