Nyt o hätä. Mä oon kyllä ennenki tehny tota, mutta mä oon aina viillelly sitä lihaa niin kauan, että on kypsää 
Paistomittari sielä kyljessä on mut lämpötilasta ei hajuakaan... 85?? Tai saa kertoo että kauanko tommonen möhkäle siellä on.
Se muuten on liemessä osittain, vaikuttaako jotain???
Paistomittari sielä kyljessä on mut lämpötilasta ei hajuakaan... 85?? Tai saa kertoo että kauanko tommonen möhkäle siellä on.
Se muuten on liemessä osittain, vaikuttaako jotain???