1kg kaslerpaisti!!! Mihinkä lämpöön asti pitää olla uunissa? Tai että kuinka kauan???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Nyt o hätä. Mä oon kyllä ennenki tehny tota, mutta mä oon aina viillelly sitä lihaa niin kauan, että on kypsää :D

Paistomittari sielä kyljessä on mut lämpötilasta ei hajuakaan... 85?? Tai saa kertoo että kauanko tommonen möhkäle siellä on.
Se muuten on liemessä osittain, vaikuttaako jotain???
 

Yhteistyössä