19-VUOTIAS ÄITI??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Omasta mielestä tuntuu kauhean nuorelta..Tosin riippuu ihan ihmisestä.Itse olen kolmenkymmenen,enkä usko että olen vielä moneen vuoteen valmis äidiksi(jos koskaan) :)

Alkuperäinen kirjoittaja höm...:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
19 veenä mulla oli 2 lasta. mitä välii minkäikäisenä niitä lapsia saa jos on kuitenkin lapsille hyvä äiti..?

oletko hyvä äiti lapsillesi? muistuu vaan mieleen yksi sairaala reissu...

ja oli sit ihan pakko alkaa aukomaan... ??!! Jätä Selene rauhaan, sil on tarpeeksi vaikeeta ilman sun kaltaisia kakkiaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No suoraan sanottuna moni 19 vuotias on todella epävalmis äidiksi kyllä, on tapauksia jotka olisivat voineet miettiä sitä äidiksi tulo ikää vielä kertalleen.

Mutta mä olen poikkeus, joka vahvistaa säännön, eikä mulla ole ikinä ollut vaikeuksia sopeutua elämään lapsen kanssa äitinä ja jättää niitä nuoruuden perinteisiä menoja väliin. :D

Itse asiassa, minä miettisin kirjoituksesi perusteella sitä äidiksi tuloa sinuna vieläkin :whistle:
Myöhästä rypistää: mä olen ollut äiti jo kohta 6 vuotta. :D

kerkesin kuukautta aikasemmin täyttää 20vuotta..jouduin "aikuistumaan" jo enne teini-ikää ja ottaa vastuuta äidistä ja veljestä (alkoholi ongelma äidillä)
luulen että sillä oli paljon merkitystä siihen että tunnen olevani tarpeeksi kypsä äidiksi.
ja välillä jää suu auki kun kuuntelee noiden samanikästen tuttujen juttuja

Yhteistyössä