19 lapsi tulossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En tiiä onko tämä jo ollut täällä mutta tälle perheelle tulossa 19 lapsi, ja minä kun ajattelin, että kahen lapsen kans on jo riittävästi tekemistä.. :D

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2009090210181405_ul.shtml

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Mä tunnen perheen, jossa on 18 lasta... Ja mun omassa perheessä on 16. Ja serkkuja mulla on kolmisensataa.

eli keskimäärin vähän päälle 18 lasta jokaisella... en oikein usko tuota. Vai lasketko mukaan pikkuserkut yms?

Mä tunnen perheen, jossa on 18 lasta... Ja mun omassa perheessä on 16. Ja serkkuja mulla on kolmisensataa.

eli keskimäärin vähän päälle 18 lasta jokaisella... en oikein usko tuota. Vai lasketko mukaan pikkuserkut yms?

siis miten sä tän laskit.Eihän tässä kerrottu sitä kuinka monta sisarusta tämän perheen äidillä ja isällä on!
Jos äidin ja isän perheissä 10 sisarusta molemmilla = 20 yhteensä. Kullakin vaikkapa 10 lasta = 200

hassua, että valitsin saman nimimerkin. Hupsis ja anteeksi!

Siís ihan ajatuksissani oon kirjottanu tuon kolmisensataa, noin 200 serkkua mulla on. Isän perhees 15 lasta, äidin perhees 6. Isän puolelta serkkuja on n. 160. Äidin puolelta 35. Että silleen...

Yhteistyössä