18v. vuosipäivä - mitä lahjaksi?

Ihailtavan pitkään olette olleet yhdessä!

Pitkä taival ollaan joo kuljettu, on ollut kiviä ja mutkia, mutta tässä sitä ollaan.
Ja 18 vuoden jälkeenkään ei olla naimisissa, siinä mielessä "vaimo"-substantiivi ei ole täysin korrekti, mutta en jaksa "avo"-liitettä enää tämän vuosien jälkeen käyttää.
18 vuotta avoliittoa siis takana, kaksi lasta ja kolmas tulossa - jokohan mun olisi aika kosia ;) ?

• Tykkää
Reactions: maitovara
18 vuotta avoliittoa siis takana, kaksi lasta ja kolmas tulossa - jokohan mun olisi aika kosia ;) ?

Jättäisin varmuuden vuoksi kosimisen väliin jos haluatte olla vielä pitkään yhdessä.
Mutu-tuntumalla pitkän avoliiton jälkeen naimisiin menneet ovat eronneet 1-2 vuoden sisään häistä...näin mun ystäväpiirissä.
Itse en ainakaan uskalla ottaa riskiä ( avoliittoa reilu 12 vuotta takana )

Miksi lähteä muuttamaan vallitsevia olosuhteita, jos avoliitto on ollut teille sopiva tähänkin asti.
Minäkin tiedän useamman parin, joka on avioitunut monen monen yhdessäolo vuoden jälkeen, eikä se olekaan sitten kestänyt. En tosin tiedä, voiko siitä yhtä i- kirjainta syyttää kuitenkaan.

Miten olisi joku pieni matka, lyhyt hemmotteluloma Tallinassa, risteily?

-
Tuo ei olisikaan yhtään hullumpi idea - tuo lyhyt hemmotteluloma meinaan.
Mutta mietin kuitenkin ehkä jotain Keski-Euroopan maata pariksi, kolmeksi päiväksi.
Tuo Tallinna ei ole oikein meidän juttumme (tai no teinejen kanssa joo), enemmänkin Tukholma, jos risteilyperspektiivistä ajatellaan.
Olen minäkin joskus lukenut, että monen avoliittovuoden jälkeen avIoituvat parit eroavat helposti, että ehkä se kosiminen oli viisainta jättää väliin.
Kuitenkin, Ultramariinin sanoin; voiko kuitenkaan I-kirjainta syyttää avIoliiton hajoamisesta, vai olisiko siiten joitain muitakin syitä?
Tässäpä pähkinää purtavaksi vähäksi aikaa.

[QUOTE="Piika-äiti";25863488]Minä taisin saada tuona vuosipäivänä kuorma-auto kuorman hyvää multaa...[/QUOTE]

(Avo)vaimo saattaisi tuota puutarhaihmisenä arvostaakin, mutta voi olla, että menee vähän hukkaan, jos nyt tilaan.
Nimittäin, kun tämä kesä menee vaimolta vauvaa odottaessa, niin tuskinpa paljoa maha pystyssä huvittaa kukkapenkissä rämpiä. ;)

(Avo)vaimo saattaisi tuota puutarhaihmisenä arvostaakin, mutta voi olla, että menee vähän hukkaan, jos nyt tilaan.
Nimittäin, kun tämä kesä menee vaimolta vauvaa odottaessa, niin tuskinpa paljoa maha pystyssä huvittaa kukkapenkissä rämpiä. ;)

No, kosi sitten nyt siellä matkalla ja pitäkää kastajaisten yhteydessä pienet kauniit häät?

Raskaana ollessa ei persiljan kasvatus ehkä kuitenkan ole se innostavin juttu.

Onnittelut yhteisistä vuosista!

Itseäni kun ajattelen niin tykkäsin siitä minilomasta ihan miehen kanssa kahdestaan. Kosimisenkaan ei tarvitse olla yksipuolinen, voihan siitä(kin) asiasta keskustella vaimokkeen kanssa yhdessä.

Meillä sama virstapylväs edessä kesäkuussa, samoihin aikoihin vietetään 10. hääpäivää...

[QUOTE="Piika-äiti";25863514]No, kosi sitten nyt siellä matkalla ja pitäkää kastajaisten yhteydessä pienet kauniit häät?

Raskaana ollessa ei persiljan kasvatus ehkä kuitenkan ole se innostavin juttu.[/QUOTE]

Täytyy suunnitella, tuokin varsin mahdollinen idea.
Päässä vaan pyörii kauhuskenaario, että heti tulee ero, kun mennään 18 avoliittovuoden jälkeen naimisiin. :D Siitähän on vissiin jopa jotain tutkimuksiakin, että pitkän linjan avopareille käy avioituessa hassusti. Tosin, tuskinpa se nyt siitä naimisiinmenosta on kiinni - kyllä sillon on jossain muuallakin vikaa.

Onnittelut yhteisistä vuosista!

Itseäni kun ajattelen niin tykkäsin siitä minilomasta ihan miehen kanssa kahdestaan. Kosimisenkaan ei tarvitse olla yksipuolinen, voihan siitä(kin) asiasta keskustella vaimokkeen kanssa yhdessä.

Meillä sama virstapylväs edessä kesäkuussa, samoihin aikoihin vietetään 10. hääpäivää...

Kiitos!
Tuo miniloma-ajatus alkaa kehittyä päässä yhtä vahvemmaksi. :)

Yhteistyössä