Mä istun tässä meidän omassa pihassa, leikkivät pääosin tossa n 7-8 m päässä olevalla taloyhtiön yhteisellä hiekkalaatikolla. Muoks johon mulla siis suora, erittäin hyvä näköyhteys.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Rivarin takapihastako tms haki, vai leikkipihassako oli?
Mä sanoisin tytölle (sille isommalle) että mukavaa kun hän leikkii pienen kanssa, mutta pitää aina muistaa kysyä lupa sinulta.
Sittenpä ymmärtää, kun asian hänelle kauniisti selittääAlkuperäinen kirjoittaja v:Ja ei kyllä mun mielestä 7-vuotias vielä ymmärrä mitä riskejä on ottaa 2-vuotias vähän kauemmas keinumaan.
Huomasinhan mä että se lähti, missä ongelma? Ei mulla ollu tarvetta heti juosta perässä enkä sieltä puistostakaan hakenu pois, vaa annoin lasten tulla omaa vauhtiaan ku näin, että kaikki hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:no et kyllä kovin hyvin huolehtinut lapsestasi kun pääsi noin lähtemään ja et voi sanoa noin pienestäsi että ei koskaan lähde pihasta....sun pitää kattoa sen perään
Miten niin kadotin? Jos lapsi on eri huoneessa kuin sinä, niin onko lapsi kateissa?Alkuperäinen kirjoittaja seli seli:Lapsi oli kuitenkin tarpeeksi kaukana, että kadotit hänet.
Ulkona on hieman enemmän pinta-alaa hukata lapsi kuin sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Miten niin kadotin? Jos lapsi on eri huoneessa kuin sinä, niin onko lapsi kateissa?Alkuperäinen kirjoittaja seli seli:Lapsi oli kuitenkin tarpeeksi kaukana, että kadotit hänet.
Mä näin ku tässä pihalla kävelivät käsi kädessä, isompi tyttö veiAlkuperäinen kirjoittaja v:Kyllä tyttösi on saattanut lähteä isompien peräänkin. Mutta sanoisin noin niinkuin Pesky Pixie.
Mutta eihän se mihinkään kadonnu? Tuossa ihan vieressä oli, kulman takana.Alkuperäinen kirjoittaja seli seli:Ulkona on hieman enemmän pinta-alaa hukata lapsi kuin sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Miten niin kadotin? Jos lapsi on eri huoneessa kuin sinä, niin onko lapsi kateissa?Alkuperäinen kirjoittaja seli seli:Lapsi oli kuitenkin tarpeeksi kaukana, että kadotit hänet.
ja kyllä noin pieni lapsi pitää sisälläkin ottaa mukaan joka paikkaan, vessaan yms..Alkuperäinen kirjoittaja seli seli:Ulkona on hieman enemmän pinta-alaa hukata lapsi kuin sisällä.Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Miten niin kadotin? Jos lapsi on eri huoneessa kuin sinä, niin onko lapsi kateissa?Alkuperäinen kirjoittaja seli seli:Lapsi oli kuitenkin tarpeeksi kaukana, että kadotit hänet.