18 km lenkki heitetty :)

Ihanaa
kuulla jonkun tekevän tuommosta. Mäkin toivon, että viimeistään ensi vuonna pääsen taas tuollaiseen juoksukuntoon. Nyt pitää ensin malttaa tiputella tätä ylipainoa "muutama" kilo pois ja tyytyä ihan kävelylenkkeilyyn.

Tuommosen lenkin jälkeen on uskomattoman hyvä fiilis! =)
 
En sentään juossut koko matkaa. :D Hölkkä ja reipas kävely :)
Tulee kyllä hyvä olo mutta nyt villatakki päällä peiton sisällä palelen. Se ei oo niin kiva olo :D En tajua miten tuohon säähän pitäis oikein pukeutua ettei palelis. :/
 
ee
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
En sentään juossut koko matkaa. :D Hölkkä ja reipas kävely :)
Tulee kyllä hyvä olo mutta nyt villatakki päällä peiton sisällä palelen. Se ei oo niin kiva olo :D En tajua miten tuohon säähän pitäis oikein pukeutua ettei palelis. :/
Kauan meni?
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mukavaa huomata että täältä löytyy muitakin urheilullisia. Itse nakkaan 5-6 kertaa viikossa 15km lenkkejä :)
En yleensä näin pitkää lenkkiä tee. Enkä varsinkaan putkeen. Joskus niin että aamusella 5km ja iltasella 9 km lisää. Mutta putkeen ei näin pitkää lenkkiä ole tullut tehtyä ennen :) Ehkä se tästä lähtee sitten sekin :)
9km:n lenkki päivässä on yleensä se minkä teen.
 
puolimaratonille puolessa vuodessa
Eli minä aloitin juoksemisen 3/08 ja ekan puolimaratonin juoksin 9/08. Tasan puolessa vuodessa siis pääsin tuohon eikä tehnyt tiukkaa. Pohjakunto oli ihan ok kai, mutta juossut en ollut aikaisemmin. Aloitin 45 minuutin lenkeistä, niitä pikku hiljaa pidensin ja vaihdellen lyhyttä ja pitkää. Alkuun matalilla sykkeillä, sitten vähän rankempiakin treenejä ja vauhtikestävyyttä.
 
juoksijoille
Alkuperäinen kirjoittaja puolimaratonille puolessa vuodessa:
Eli minä aloitin juoksemisen 3/08 ja ekan puolimaratonin juoksin 9/08. Tasan puolessa vuodessa siis pääsin tuohon eikä tehnyt tiukkaa. Pohjakunto oli ihan ok kai, mutta juossut en ollut aikaisemmin. Aloitin 45 minuutin lenkeistä, niitä pikku hiljaa pidensin ja vaihdellen lyhyttä ja pitkää. Alkuun matalilla sykkeillä, sitten vähän rankempiakin treenejä ja vauhtikestävyyttä.
Kiitti vastauksesta!
 
Saska
Miulle tulee myös aina tosi kylmä lenkin jälkeen, en kyl tosin noin pitkiä lenkkejä harrasta. Jos yhtään jää aloilleen niin pakko ettii pörrösukat ja villatakki. Pitäis vaan kotona jatkaa touhuumista vähän aikaa niin ei kylmä iske.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saska:
Miulle tulee myös aina tosi kylmä lenkin jälkeen, en kyl tosin noin pitkiä lenkkejä harrasta. Jos yhtään jää aloilleen niin pakko ettii pörrösukat ja villatakki. Pitäis vaan kotona jatkaa touhuumista vähän aikaa niin ei kylmä iske.
Lenkin jälkeen on kyllä helppo jatkaa touhuamista jos jatkaa ihan suoraan. Jos istahtaa vartiksi niin ei taatusti innosta enää imurointi tai muut kotiaskareet :D Ja minähän suihkun jälkeen jämähdin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Pakko oli päästä tuulettamaan ajatuksia kunnolla :D Ja teki hyvää :)
Hienoa! Olet ollut ajatuksissani tänään ja olen iloinen puolestasi.Minäkin menen aamulla hiihtämään esikoisen ja miehen kanssa, kuopus pääsee unelmareissulleen, laskettelemaan kummisetänsä kanssa =)
 

Yhteistyössä