17v ja 45kg

  • Viestiketjun aloittaja 17v.
  • Ensimmäinen viesti
17v.
Hei oon tyttö 17v. ja oon 160cm pitkä ja onko epätavallosta painaa 45kg tässä iässä
liikun joka päivä (n.3h päivän aikana)
syön melko säännöllisesti (joskus tulee et oon napostellut tai ottanut turhia väli paloja +viis ateriaa päivän aikana)
ja 9h yö unet.
Pointti oli täs et oonks täälla saman ikäsii suunnilleen ja että painaa niin sanotusti yli 20 kiloa pois pituunesta esim. 170kg ja 50kg toi esimerkki selventää jos joku ei ymmärrä olis siistii jos löytyy kohtalo kavereita jotka melkein liian hoikka luonostaa☺
 
vierailija
Hei oon tyttö 17v. ja oon 160cm pitkä ja onko epätavallosta painaa 45kg tässä iässä
liikun joka päivä (n.3h päivän aikana)
syön melko säännöllisesti (joskus tulee et oon napostellut tai ottanut turhia väli paloja +viis ateriaa päivän aikana)
ja 9h yö unet.
Pointti oli täs et oonks täälla saman ikäsii suunnilleen ja että painaa niin sanotusti yli 15kiloa pois pituunesta esim. 170kg ja 55kg toi esimerkki selventää jos joku ei ymmärrä olis siistii jos löytyy kohtalo kavereita jotka melkein liian hoikka luonostaa☺
 
r0s
Mä olin sun iässä 170 senttinen ja painoin saman verran.

Nykyään, nelikymppisenä, olen normaalipainoisten kirjoissa ja välillä meinaa mennä hieman ylikin.

Älä suotta mieti koko painoa niin kauan kun se on noinkin normaali.
 
vierailija
Mun tyttö on 16v, 166cm ja 51kg, eli sua painavampi, mut luonnostaan hoikka kuitenkin.
Jos syöt monipuolisesti (myös hyviä rasvoja), kuukautisesi on normaalit, ja yleisvointi hyvä, niin älä murehdi suotta, me ihmiset ollaan erilaisia. Jos asia askarruttaa niin puhu terveydenhoitajan kanssa.
 

Yhteistyössä