?
:(
Vieras
Päätä särkee ja paha olo, alkaa tää helle oikeesti viemään voimat. Viime yö meni taas huonosti nukkuen vaikka oli ties mitä kylmää lähellä mut ei ne enään auta. Olo pahene ja helteet jatkuu 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuu tänne:Tule tänne, täällä sattaa vettä ja ulkolämpötila näyttää olevan 16, ai että minä nautin!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuu tänne:Tule tänne, täällä sattaa vettä ja ulkolämpötila näyttää olevan 16, ai että minä nautin!
Tuun aj heti, pitää hakea ensin kaupasta redbullia että saan siivet. Tällänen ihana keli kai pohjoissuomessa? Etelässä kun mittari jumittunu lähelle 30.
Alkuperäinen kirjoittaja tuu tänne:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuu tänne:Tule tänne, täällä sattaa vettä ja ulkolämpötila näyttää olevan 16, ai että minä nautin!
Tuun aj heti, pitää hakea ensin kaupasta redbullia että saan siivet. Tällänen ihana keli kai pohjoissuomessa? Etelässä kun mittari jumittunu lähelle 30.
Kainuussa!
Alkuperäinen kirjoittaja mäkin tuun:Alkuperäinen kirjoittaja tuu tänne:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuu tänne:Tule tänne, täällä sattaa vettä ja ulkolämpötila näyttää olevan 16, ai että minä nautin!
Kainuussa!
Tulossa ollaan ihan lähipäivinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuu tänne:Alkuperäinen kirjoittaja mäkin tuun:Alkuperäinen kirjoittaja tuu tänne:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuu tänne:Tule tänne, täällä sattaa vettä ja ulkolämpötila näyttää olevan 16, ai että minä nautin!
Kainuussa!
Tulossa ollaan ihan lähipäivinä![]()
Tervetulloa!