173/63 muka liian laiha?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläääh

Vieras
tuttavat ja sukulaiset ujeltavat kuorossa miten pitäisi syödä lisää kun suurella työllä olen pudottanut kiloja kun olen kuulemma jo liian laiha. eihän nyt oikeasti 173cm pitkälle 63kg ole liian vähän?! bmin mukaan ei ainakaan enkä mielestäni näytä luurangolta, päin vastoin.

ottaa päähän kun puuttuvat asiohini, kerrankin kun saan ylimääräisiä kiloja pois. eipä ole heidän asiansa. ärsyttävää tahallaan yrittävät pilata.

Sama homma mulla.Olen sentin pidempi ja painoa kaksi kiloa vähemmän.Työllä ja tuskalla pudotin painoa ja nyt olen sen pitänyt tässä lukemassa jo vuoden.Vielä vaan ihmiset jaksaa inistä,että hiukan pitäisi syödä enemmän.

Anna mennä toisesta korvasta ulos, kunhan sulla vain on itsellä hyvä olo. Minä olen yhtä pitkä ja painan kymmenen kiloa vähemmän, enkä minäkään mikään luuranko ole.

Ehkä se johtuu siitä, että muutos entiseen on suuri? Kun painonpudotus tasoittuu ja kroppa "normalisoituu" sekä toiset tottuvat uuteen ulkonäköösi, niin huomautuksetkin vähenevät. Kestää kyllä jonkin aikaa, ennen kuin muut, varsinkin ne jotka harvemmin näkevät sinua, tottuvat.
Ihanissa luvuissa olet, minulla olisi noihin vielä 10 kg matkaa...

Ei paino OIKEESTI kerro kaikkea. Itse olen 167, painan 60kg ja olen kuulemma aivan liian laiha. Olen himourheilija, liikun 4-5 kertaa viikossa kunnon hikitreeniä, syön todella vähän, olen omasta mielestäni hoikka, mutta muut valittaa lähestulkoon koko ajan, ett olen liian laiha. Että kyllä se laihuus on katsojan silmissä, ei kiloissa...

Mielestäni olet juuri sopivan kokoinen. Olen itse 172 ja saman painoinen kuin sinä...nyt tosin viimeisellä kolmanneksella raskaana mutta ennen raskautta olin sinun mitoissa ja pidin itseäni ihan normivartaloisena.

Yhteistyössä