-17 kiloa synnytyksestä,vielä 10 jälellä(kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylipainoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja killi:
Ja näytän samalta. Ihan ok on vartalos, ei mitään roikkuvaa ole.

no kyl tuolla housun reunojen päällä roikkuu selvästi jenkkikset :x

Jenkkakahvaa on, mahaa on paljon jne... :) eli oikeasti on ylipainoa. ei kaikki ylipainoiset näytä TOSI lihavilta kuitenkaan. ihan oman terveyden takia haluan laihduttaa. ja mukava lukea että täällä on muitakin onnistuneita :).

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Hetken mietin ootko tuttu.. :whistle:

Sopusuhtainen "ruho", et näytä mitenkään järin ylipainoiselta, nou hätä, rauhassa vaan pudottelet.

Mä mietin, että provoileeko joku mun kaveri ja laittanut minun kuvani jakoon! :D tosin mulla ei ole enää noin pitkät hiukset, mutta vielä pari vuotta sitten oli.

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
mut huom bmi ei ota huomioon ihmisen lihasta joka painaa enempi kuin läski joten bmi on vain suuntaa antava!!!

minä vaan en usko että lihastakaan on nimeksikään kun tosiaan vuodelevossa olin koko loppuraskauden, käytännössä lähemmäs vuoden olen vain kävellyt.

Kuvassa kun pitää käsiä tuossa "jenkkakahvojen" kohdalla niin häviää ne loputkin ajatukset liikakiloista.Mutta ap:lle kovasti tsemppiä ja onnittelut jo isosta urakasta!Itse olin sun tämänhetkisissä mitoissa vielä vuoden alussa ja nyt on laihduttaminen loppu ja vaaka näyttää 67kg. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvassa kun pitää käsiä tuossa "jenkkakahvojen" kohdalla niin häviää ne loputkin ajatukset liikakiloista.Mutta ap:lle kovasti tsemppiä ja onnittelut jo isosta urakasta!Itse olin sun tämänhetkisissä mitoissa vielä vuoden alussa ja nyt on laihduttaminen loppu ja vaaka näyttää 67kg. =)

onneksi olkoon! minulla tavoite se alle 70 kiloa missä olinkin ennen raskautta. kiirettä en kuitenkaan pidä vaan pikkuhiljaa :)

mun BMI on 28 ja oon oikeesti löysäläski (160cm/75kg)... näyttäsimpä minäkin sinulta *toivoo ja haaveilee*... itellä tässä jonkinnäköinen laihis menossa, tavoitteena -15kg...

Hyvän näköinen ja aina ihana kuulla, että jollakin on tsemppi päällä!

Kyllä ne kilot kummasti väsyttää, jos on tottunut kantamaan yllään melkein 20 kiloa vähemmän. Sitten jos niihin alkaa mukavasti tottua, niin alkaa muiden laihdutushaaveet kuulostaa herutukselta ja itsekehulta ja siihen sitten sulaa itsetunto kiinni isontytönkokoon.

Tsemppiä jatkossakin!

Kyllä ne kilot kummasti väsyttää, jos on tottunut kantamaan yllään melkein 20 kiloa vähemmän. Sitten jos niihin alkaa mukavasti tottua, niin alkaa muiden laihdutushaaveet kuulostaa herutukselta ja itsekehulta ja siihen sitten sulaa itsetunto kiinni isontytönkokoon.

Tsemppiä jatkossakin!

kiitos.. ja jos yrittäisin heruttaa kuvalla niin kuvaisin ihan muuta kuin tönkkösuoraa vartaloa kotivaatteissa :) . minusta ei yhtään pinnallista yrittää päästä samoihin mittoihin kuin ennen raskautta, suurin osa vaatteistani ovat kuitenkin niiltä ajoilta ja kaapit täynnä liian pientä vaatetta, eikä varaa ostaa uusia

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tsemppiä jatkossakin!

kiitos.. ja jos yrittäisin heruttaa kuvalla niin kuvaisin ihan muuta kuin tönkkösuoraa vartaloa kotivaatteissa :) . minusta ei yhtään pinnallista yrittää päästä samoihin mittoihin kuin ennen raskautta, suurin osa vaatteistani ovat kuitenkin niiltä ajoilta ja kaapit täynnä liian pientä vaatetta, eikä varaa ostaa uusia

Juuri näin! Miun ei olis periaatteessa tarvinnut tiputtaa painoa yhtään synnytyksen jälkeen , mut halusin todellakin mahtua omiin vaatteisiin, ei miulla olis ollu edes vara ostaa koko kaappia täyteen isompia kuteita! Ei siinä ole mitään pinnallista jos tahtoo omiin mittoihinsa.

Ei uskoisi BMI:a tuoksi, hyvin olet saanut kiloja pois ja hyvältä näyttää. Mä olen karistanut 22kg siitä kun olin painavimmillani (viimeisilläni raskaana syyskuussa), 11kg jäi laitokselle ja toiset 11 olen saanut pois. Nyt olen mitoissa 162cm/64,4kg BMI 24,4 ja näytän paljon tuhdimmalta kuin sinä- suurin osa rasvasta on mahan seutuvilla löllyvänä ja sen huomaa paremmin kuin tuollaisesti tasaisesti jakautuneen. Tarkoitus olisi päästä tuonne 58-60 kg kieppeille.

Yhteistyössä