vieras
Meillä tuo esikoinen ei ole koskaan oikein pärjännyt koulussa. Fiksu poika ja nopea omaksumaan tietoa, joka liittyy kiinnostuksenkohteisiin, mutta ns. yleissivistävät aineet suorittaa rimaa hipoen. Olemme molemmat tuskailleet jatko-opintojen miettimisen kanssa, mutta tänään mulla välähti, että onhan oppisopimus olemassa. Poika on käytännön asioissa erittäin taitava ja jos nyt onnistumme ensi syksyksi järjestämään paikan, jossa pääsisi opiskelemaan sähköasentajaksi, olisi tulevaisuus järjestyksessä.
Ensimmäisen kerran opinnoista puhuttaessa poika HYMYILI! Ei kuulemma ole palkallakaan väliä, kunhan ei tarvitse joka päivä istua koulussa. Uskon, että työ-opiskelu luonnistuisi oikein hienosti, koska on tosi tunnollinen ja kunnollinen luonne. Nyt vaan peukut pystyyn. Laitoin jo kaupunkimme amiksen opinto-ohjaajalle spostia ja ensi viikolla menen kyselemään oppisopimustoimistolta asioista. Onneksi olen itsekin juuri opiskellut lähihoitajaksi oppisopimuksella, joten osaan opastaa, kun tiedän, mitä se on.
Ensimmäisen kerran opinnoista puhuttaessa poika HYMYILI! Ei kuulemma ole palkallakaan väliä, kunhan ei tarvitse joka päivä istua koulussa. Uskon, että työ-opiskelu luonnistuisi oikein hienosti, koska on tosi tunnollinen ja kunnollinen luonne. Nyt vaan peukut pystyyn. Laitoin jo kaupunkimme amiksen opinto-ohjaajalle spostia ja ensi viikolla menen kyselemään oppisopimustoimistolta asioista. Onneksi olen itsekin juuri opiskellut lähihoitajaksi oppisopimuksella, joten osaan opastaa, kun tiedän, mitä se on.