16v au pair kotiin jos mies tekee työt "kotitoimistossa"?

• Viestiketjun aloittaja Vierasmiess
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmiess
Olisko teille OK että ottaisitte au pairin kotiinne hoitamaa lasten kyydityksiä ja siivoiluja jos olis varaa sellaiseen?
Mies tekisi työt kotona kotitoimistossaan ja nuorikko auttelisi kodin pidossa, toisi miehelle voikkuleipää jottei työt keskeenny jne. :) Miehellekin mukavampi ettei ole aivan yksin tyhjässä talossa?

Olisiko OK teille?

Vierasmiess
[QUOTE="vierailija";29641067]On tää kyllä sitten tyhmä mies :O

Millä se 16v kuskailis niitä lapsia? Polkupyörällä?[/QUOTE]

:LOL:
ensimmäinen valitus jos kolmannessa vastauksessa. "Oot tyhmä kun en tykkää sun ajatuksista?"

joo, pyörällä, rattailla jne.

Vierass
En ottaisi. Helpommalla pääsee ilman 16- vuotiasta, joka vaatii oman huolenpitonsa. Mieskin saa tehtyä työt paremmin, kun ei tarvitse pitää seuraa tytölle. Voileipien teon luulisi mieheltä onnistuvan itseltäänkin.

Kyyditykset on toinen juttu. Pitäisi tietää tarkemmin millainentarve on, jotta siihen voisi keksiä ratkaisun.

Hiippari
Ei olisi mutta 18-vuotta täyttänyt ajokortin omaava kelpaisi. Lisäksi vaatimuksena olisi kokemusta lastenhoidosta, mieluiten omien pikkusisarusten yms.
Oon varmasti väärää kohderyhmää sillä eipä juolahtas mieleenkään et ukko kuolais omien lastensa ikäluokkaa olevaa.. On aina pitänyt ns.kypsemmistä :D
Meillä kyllä tarttis koht tuonne pihalle apulaisia.. Haravoimaan ja kukkapenkkejä siistimään sais tulla ne vasta 16-vuotiaatki.. Tervetuloa vaan mun puolesta! ;)

Alfa Lyrae harmaana
Mieluummin täysi-ikäinen ajokortilla kiitos, voisi kuskata esikoista harkkoihin. Jos ois hyvä lasten kanssa, fiksu, ei mikään tyhjäpäinen nulikka niin kyllä kelpais. Toki voisin joskus tuntea mustasukkaisuutta jos ois oikeen nätti ja kaikinpuolin loistava tyyppi mutta ei se haittaa.

"vierailija"
:LOL:
ensimmäinen valitus jos kolmannessa vastauksessa. "Oot tyhmä kun en tykkää sun ajatuksista?"

joo, pyörällä, rattailla jne.
Ajatuksista? :D
liittyy asiaan miten?

Tiesitkö, että on olemaassa myös vanhempia lapsia, joita ei voi kuskata enää rattaissa. Sinä nyt oletat tässä kysymyksessäsi, että kaikkien lapset on niitä aivan pieniä lapsia joita voi kuskailla polkupyörällä tai rattailla, tämän ikäiset ihan hirvittävästi harrastavatkin jotain minne pitää heitä kuskailla :LOL:

Muuten ihan ok, mutta en haluais ketään vierasta ihmistä meidän kotiimme edes väliaikaisesti asustelemaan. Välillä käyvä lapsenvahti kelpais kyllä mutta en aupairia ottais. Itse tykkään kotitöistä ja puutarhan hoidosta ja lapsetkin tulee itse hoidettua niin ei.

En osaa rentoutua sillä tavalla jos joku tuntematon punkkailis. Yhteen aikaan yksi mieheni kaveri asui meillä väliaikaisesti ja silloin huokaisin helpotuksesta kun hän lähti vaikka ei mitään ongelmia ollutkaan. Vieraita pidän max. 3 yötä meillä haluan jo oman pesän ja oman perheen rauhaa vaikka vieraat olisivat kuinka mukavia tahansa.

• Tykkää
Reactions: rockyroad
"vieraana"
Olettaen että ei olla jossain ulkomailla, niin mieluummin veisin lapset jollekin ammattitaitoiselle perhepäivähoitajalle hoitoon, tai palkkaisin yksityisen hoitajan kotiin. Mitä erityistä hyötyä siitä saavutetaan että lapset on kotona jos se hoitaja on joku 16-vuotias lapsi?

Kotona töitä tekevänä en erityisesti toivoisi että samaan aikaan talossa on lapsia, koska töiden tekemisestä ei silloin meinaa tulla mitään.

En usko että mitään seksisuhdetta syntyisi 16v lastenhoitajaan jos sitä yritit kysyä. Mutta järjestely ei muuten olisi minun mieleeni, en halua ketään aupairia meille asumaan.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Ken guru
Muuten ihan ok, mutta en haluais ketään vierasta ihmistä meidän kotiimme edes väliaikaisesti asustelemaan. Välillä käyvä lapsenvahti kelpais kyllä mutta en aupairia ottais. Itse tykkään kotitöistä ja puutarhan hoidosta ja lapsetkin tulee itse hoidettua niin ei.

En osaa rentoutua sillä tavalla jos joku tuntematon punkkailis. Yhteen aikaan yksi mieheni kaveri asui meillä väliaikaisesti ja silloin huokaisin helpotuksesta kun hän lähti vaikka ei mitään ongelmia ollutkaan. Vieraita pidän max. 3 yötä meillä haluan jo oman pesän ja oman perheen rauhaa vaikka vieraat olisivat kuinka mukavia tahansa.
Mä en myöskään. Mutta itse au pairina oltuani en oikeastaan suosittele sitä lapsillenikaan. Se on vaan sellainen yhtälö mikä harvoin toimii. Kaikki haluaa jotain, mutta kukaan ei halua ketään :rolleyes:..

"vierailija"
[QUOTE="vieraana";29641139]

En usko että mitään seksisuhdetta syntyisi 16v lastenhoitajaan jos sitä yritit kysyä. [/QUOTE]

No sitähän aapee tässä aivan selkeästi ajatteli.
"hoitaisi lasten kyydityksiä" ja sitten se kyydittäminen tarkoittaa rattailla tai fillarilla menoa :D heti sen jälkeen kun tajusi, että 16v ei voi ajaa autoa. Ikä heitetty vain ja ainoastaan sen "seksisuhteen/mustasukkaisuuden" takia juurikin 16v

vie ras
Meidän tytär on 16-vuotias, ja toinenkin jo 12, eli emme tarvitsisi lastenhoitoapua. Mutta tuon ikäisen vaihto-oppilaan voisin ottaa. Mieheni on kumminkin jo aikuinen mies, eikä ole kiinnostunut pikkutytöistä niin, että mun pitäisi tuntea jotain mustasukkaisuutta. Sitähän ap aloituksellaan haki? Enkä kyllä muutenkaan tuntisi mustasukkaisuutta, vaan huolta, jos miehelläni alkaisi olla taipumuksia pikkutyttöjen suuntaan. Tyttöjen kavereita hengailee meillä kuitenkin aika paljon.

Yhteistyössä