169cm ja 78,5kiloo,siitä lähti laihari tänään

  • Viestiketjun aloittaja Pv
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja EMMI:
Täällä mennään myös pointseilla. Eilen aloitin ja toukokuun loppuun mennessä tavoitteena tiputtaa kuusi kiloa.
Mulla on tavoite heinäkuun loppuun mennessä että painaisin 70kg,sais olla 69kg:)mutta jokainen gramma mitä on pois on hyvä!:)
 
pullamammanen
Voi jee, mä olen 169cm ja 91kg!!!! Itkettää jo ajatuskin laihdutuksesta... Voi kun pääsis edes alle 80kg...
Ja todellakin lähtöpaino oli vähän yli 70kg kun raskaaksi tulin, ja nyt vauva jo 2kk enkä laihdu yhtään :/
 
kiloklubeilija
Alkuperäinen kirjoittaja Mirri:
172cm ja 74kg kaksi viikkoa syönyt vain kevyesti, salaattia ym, ja liikkunut hikiliikuntaa min. 30min päivässä, eikä grammaakaan ole tippunut =\
No voi että sentään. Ilmeisesti et syö tarpeeksi?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pullamammanen:
Voi jee, mä olen 169cm ja 91kg!!!! Itkettää jo ajatuskin laihdutuksesta... Voi kun pääsis edes alle 80kg...
Ja todellakin lähtöpaino oli vähän yli 70kg kun raskaaksi tulin, ja nyt vauva jo 2kk enkä laihdu yhtään :/
kyllä minuukin itketti kun vaakaan menin,en ole ikinä painanut näin paljoa,paitsi tietty raskaana...Aloita sinäkin ,nyt kerkii vielä kesäänkin mennessä laihduttamaan paljon:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mulla tuli muutama kilo lisää ku orjallisesti noudatin lääkärin ohjetta lepäillä... jotenki kummasti siihen lepäämiseen kuulu herkkujen mässyttely :saint:

Ne kilot tosin on saamassa kyytiä jo :D
Sähän oot laihtunu todella paljon...nii kerro miten??:) alotiks jonku dietiin vai mitä ...jotain vinkkejä kiitos
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mulla tuli muutama kilo lisää ku orjallisesti noudatin lääkärin ohjetta lepäillä... jotenki kummasti siihen lepäämiseen kuulu herkkujen mässyttely :saint:

Ne kilot tosin on saamassa kyytiä jo :D
Sähän oot laihtunu todella paljon...nii kerro miten??:) alotiks jonku dietiin vai mitä ...jotain vinkkejä kiitos
söin vähemmän mitä kulutin :D aikalailla paljon vähemmän :D
 

Yhteistyössä