16 vuotta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vappaehtoinen narri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vappaehtoinen narri

Vieras
Olen ollut 16- vuotta suhteessa naimisissa olevan miehen kanssa. Olen myös itse avioliitossa. Seksi on ainut yhdistäjä ja molemmat nauttivat siitä. Naisena haluaisin kuitenkin enemmän yhteistä aikaa ja hellyyttä. Minulle suhde perustuu rakkauteen.Ajoittain olen hyvin tyytymätön pikaisiin tapaamisiin ja olen yrittänyt lopetaa suhteen satoja kertoja, mutta mies ei halua luopua minusta. Ennen tapaamistamme hän oli ollut avioliitossa neljä vuotta. Olen kahdeksan vuotta miestä vanhempi. Haluaisin saada keskustelun siitä, miten tästä selvitään ja miten pystyy olemaan vahva, kun yrittää lopettaa suhteen.

Ihan pakko kommentoida, miten ristiriitainen kirjoituksesi on:

Kirjoitat, että suhteenne ainut yhdistävä tekijä 16 vuoden ajan on ollut seksi. Ja että nyt haluaisit hellyyttä ja yhteistä aikaa, koska suhde perustuu sinusta rakkauteen.

Rakkaussuhteeseen tarvitaan kaksi, jotka rakastavat. Et millään keskustelulla saa miestä, joka haluaa vain seksiä kanssasi, rakastumaan itseesi.

Tilanteestasi selviät sillä, että avaat silmäsi ja hyväksyt todellisuuden. Joko jäät seksisuhteeseen tai jäät ilman tätä miestä.

Yhteistyössä