15v ja stringit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ***
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Surullisinta paljastavassa nuorisomuodissa on se, että aikuiset miehet luulevat voivansa tehdä sillä tavalla pukeutuneille tytöille vaikka minkälaisia ehdotuksia. Ulkonäkö pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Surullisinta paljastavassa nuorisomuodissa on se, että aikuiset miehet luulevat voivansa tehdä sillä tavalla pukeutuneille tytöille vaikka minkälaisia ehdotuksia. Ulkonäkö pettää.

Mun mielestä stringien käyttö ei mitenkään liity paljastavaan pukeutumiseen! Ne nyt sattuu vaan olemaan mukavimmat ja näkymättömimmät alushousut.

En usko että se pelkät stringit jalassa tuolla missään kulkee, ja muuten on aika "peittävä" pukeutumistyyli eli farkut, huppari jne.

Kysyin siltä miksi se haluaa käyttää stringejä niin se sanoi että "no siks vaan".

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Toivottavasti omani ei ostelis ku vasta joskus 17->

Miksi?

En mä osaa selittää. Kai se on sitä ku oon vähän kalkkis toisissa asioissa vaan.
Eihän toi kuitenka tarkota etten antais käyttää, vaikka toivonki ettei käyttäis :)

Vanhemmat monesti liittää stringien käytön seksiin/seksuaaliseen käyttäytymiseen, vaikka kyse ei todellakaan ole siitä! (toki jollain saattaa olla...). Eli ei kannata heti ajatella, että nyt se meidän Maija harrastaa jo seksiä, kun sillä on noita stringejä...

Mun äiti on myös ehkä vähän vanhoillinen (tosin tästä aikaa yli noin 10v) jossain asioissa ja "narupersehousuista" ei oikein tykänny :D
Olin yläasteella kun niitä tuli käytettyä, kotonamme kävi joskus, kuitenkin tosi harvoin kotitalousavustaja (vai miks häntä sanotaan), pesi siis mm pyykkiä,
aina ennen hänen tuloo äiti heitti stringit johonkin piiloon, ettei vaan "siivooja" näkis et sellesia käytetään :D

Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Mäkin käytin jo ton ikäsenä stringejä. Ne näyttää niin paljon paremmalta housujen alla kun ei näy mitään alushousujen rajaa pakarassa...

Niin mutta kuka aikuinen mies menee teinitytön alusvaatteita tirkistelemään? :headwall: Tuo on ihan naurettava tekosyy.

Alkuperäinen kirjoittaja iiso iita:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Niitä on varmaan nykyään jo alaaste ikäisillä

Kun tyttöni oli ala-asteella, olisko ollut viidennellä luokalla, sen kaveri oli pöllinyt äidiltään stringit ja ylpeinä piti niitä koulussa :D

No me äidithän tietenkin näytetään esimerkkiä ja mallia lapsillemme. On vaikea sanoa tytölle, että pidä sä noita mummoja aikuisikään asti, jos äiti itse kekkaloi seksihepeneissä.

hyvin useinhan se naruhökötykset näkyy kaikille sieltä farkkujen vyötärön yli, siis takapuolelta. kaikki näkee että naru vaan menee persvakoon joten kyllä se minusta aika seksuaalista on.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
hyvin useinhan se naruhökötykset näkyy kaikille sieltä farkkujen vyötärön yli, siis takapuolelta. kaikki näkee että naru vaan menee persvakoon joten kyllä se minusta aika seksuaalista on.

Persvako on todella seksuaalista.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Oletan tässä nyt, että tyttö vetää stringit korviin asti ja housut paljastavat vyötärön.

Niin silloinko miehet luulevat, että on okei käydä ehdottelemassa? :o

No jotkut. Viisikymppinen äijä kähisee 15-kesäiselle porttikäytävässä, että tietää hyvin tämän näköisten tyttöjen makaavan kaikkien kaksilahkeisten kanssa. Kaamea kokemus.

Yhteistyössä