15v ei jaksanut tai viittinyt edes nousta aamiaiselle meidän muiden kanssa eikä edes toivottanut äitienpäivää :-(

  • Viestiketjun aloittaja Y&t
  • Ensimmäinen viesti
joo
Mulla 15 v tyttö toi mulle aamupalan vuoteeseen, mutta 17 v poika nukkuu vielä. Ehtii se mulle äitienpäivää toivottamaan myöhemminkin :)
Eli älä ota niin vakavasti, kunhan lapsi kasvaa, niin ajattelee eri tavalla. Kotoa pois muuttanut, aikuinen tytär soitti myös, mikä on ihan kivaa =)
 
äiti
Mun lapset on isällään, mutta 12-vuotias soitti ja toivotti hyvää äitienpäivää. 14-v ei toivotellut yhtään mitään, ei tullut edes puhelimeen. En jaksa ottaa niin henkilökohtaisesti, kai tuo jotain sanoo kun kotiin illalla tulee.
 
Tuon ikäset vaan haluu osoittaa mieltää. Ja tuolla tavalla mieltävät itselleen etteivät olisi ennää äitin pikku lapsosia.
Älä murehdi hänestä, anna olla omissa oloissaan ni se kyllä ennen pitkää tajuaa miten tärkiä se äiti on! :)
 
g
Joo teininä etsitään sitä omaa minä kuvaa ja pyristellään äidinhelmoista pois. En ottais henkilökohtaisesti jos ei onnittele ehtii tehdä sen vielä monesti lämmöllä ja ajatuksella :)
 
hup
hei ketjun aloittajalle. Tulee vähän paha mieli sun puolestas. Onko sulla asiat hyvin tänään? Olet laittanut kolme identtistä aloitusta tästä nyt ja provoat muissa ketjuissa tuossa myös. Kukaan ei ole "huomannut" sinua, virallisesti. :(
 

Yhteistyössä