14 wee ja seksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuorena se on vitsa väännettävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuorena se on vitsa väännettävä

Vieras
Siskoni 14 wee ilmoitti tässä vähän aikaa sitten että on harrastanut seksiä ja ilman mitään kondomeja! voi iesus :( noo, kyllä sen ajan iteki muistaa mutta silti! minun pikkuinen on mennyt harrastaan seksiä prkl :( nooh, kerroin tästä tietty äidilleni niinkuin kuuluu? eikös, että pitäis äiti vähän parempaa hulta tästä ettei pääsis tuommosia tapahtuun...

Et ois menny äidilles kertomaan, maito maassa. Mitäs sille nyt sit enää voi? päänaukominen ei auta asiaa yhtään, ehkä järjen takominen kalloon, että KONDOMIA käyttäisivät edes!!!

(olen vanhanaikainen eli seksi kuuluu vasta avioliittoon..olen uskovainen joten raamattuun pohjautuu arvonikin).

pistäpäs käsi väliin... toivottavasti ei tule pahoja seuraamuksia... kai nyt nykyajan nuoret jo tajuaa, että kortsua on käytettävä.. tai sitten saa jonkun taudin ja ei koskaan lapsia

Alkuperäinen kirjoittaja @7:
Et ois menny äidilles kertomaan, maito maassa. Mitäs sille nyt sit enää voi? päänaukominen ei auta asiaa yhtään, ehkä järjen takominen kalloon, että KONDOMIA käyttäisivät edes!!!

(olen vanhanaikainen eli seksi kuuluu vasta avioliittoon..olen uskovainen joten raamattuun pohjautuu arvonikin).

Ei taida paljon raamatut auttaa, kun kutke on päällä...

Alkuperäinen kirjoittaja @7:

Ja vaikutatki kyllä ihan siltä :laugh: :laugh: