14-vuotias haluaa vaaleat hiukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmmm"

Vieras
Luonnostaan hänellä on vaaleanruskeat. Haluaa siis blondit. Itse en antaisi, koska tytöllä on tällä hetkellä pitkät (ristiselkään asti) ja paksut hiukset itsellään, ja pelottaa jos ne menee pilalle :ashamed: Tyttö kuitenkin jankuttaa joka päivä kun kaveritkin saa värjätä. Mitä te tekisitte? Antaisitte ottaa raitoja?

Niin, no, ne hiukset kyllä usein ohenee värjäyksestä, mutta jotenkin jokainen päättää mun mielestä kuitenkin omista hiuksistaan jo tuosta iästä lähtien. Ehkä niitä raitoja sitten yrittäisin suositella aluksi.

Meinasin just tänään laittaa 12-vuotiaalle vaaleita raitoja joten toki antaisin sellaiset myös 14-vuotiaalle.
Tuon ikäisenä varsinkin se oma tyyli alkaa kehittyä ja kaikkee pitää saada kokeilla (melkein kaikkee :) )

No antaisin kyllä värjätä. Se ei kuitenkaan vahingoita mitään muuta kuin hiusten kuntoa ja hiukset kasvaa aina takasin, joten en näe värjäyksessä mitään ongelmaa. Sitä paitsi yläasteella tuollaiset ulkonäköjutut oli niin tärkeitä, ainakin omalle kohdalleni olisi ollut kamalaa jos äiti olisi kieltänyt värjäyksen.

• Tykkää
Reactions: masuilija.
Antaisin laittaa, mutta varottaisin, että vaalennusaine saattaa polttaa päänahkaa aivan saatanasti. Ainakin mulla pari vaaleaa raitaa aiheutti kamalan poltteen ja itkihän se yksi Huippiksen tyttökin vaalennusaineen kirvelyä. Lisäksi värjäys olisi tehtävä kampaamossa, ettei tuloksena ole pissinvärinen olkitukka.

Luettuani niistä hiusväriin kuolleesta ja kooman menneestää en antaisi värjätä ennen kuin on 18v. Tosin ne oli niitä tiettyjä värejä, mutta kaikki ne on haitallisia keholle ihan varmasti. Itse olen lopettanut värjäämisen. kun alkoi päänahka herkistyyn.

En antaisi.Onneksi meidän tytöllä sellaiset hiukset,jotka aina kesäisin saavat luonnostaan vaaleat raidat:) Jotain kevyttä sävyä voisin antaa laittaa,mutta vaalennus on aika myrkkyä. Kokemusta on...

Antaisin laittaa, mutta varottaisin, että vaalennusaine saattaa polttaa päänahkaa aivan saatanasti. Ainakin mulla pari vaaleaa raitaa aiheutti kamalan poltteen ja itkihän se yksi Huippiksen tyttökin vaalennusaineen kirvelyä. Lisäksi värjäys olisi tehtävä kampaamossa, ettei tuloksena ole pissinvärinen olkitukka.

Miten raidoitus voi polttaa päänahkaa? Raitoja ei laiteta alkamaan ihan tyvestä...
Raitoja suosittelisin ehdottomasti tuon ikäiselle. Ei tosiaan tule ihokontaktia, eikä jatkossa hiusten kasvaessa jatkuvaa kierrettä tyvivärjäyksen kanssa.

Yhteistyössä