V
vieras
Vieras
Menen kaverin kanssa kaupungille shoppaileen ja aattelin samalla herkutella 14 pojoa. Vinkkiä kehiin, jotta mitä 

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:mulla oli kansa yks päivä tuon verran ja se meni terassilla![]()
mutta, oiskohan sellanen panini just hyvä shoppailueväs![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:ai hitto, pitäisköhän munkin vilkasta SUBin kalorit. sitten kun osais vielä niistä laskea ne pisteet :headwall:
mulla on vähän se kun oon kasvissyöjä ja kesäisin varsinkin syön paljon tuoreita hedelmiä ja vihanneksia niin mulla jää päivittäin noita pisteitä vino pino. sitten on "pakko" herkutella iltasinliikuntapisteitä harvemmin ees syön kun sitten se menisi jo ihan hevosteluksi.
Alkuperäinen kirjoittaja soile:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:ai hitto, pitäisköhän munkin vilkasta SUBin kalorit. sitten kun osais vielä niistä laskea ne pisteet :headwall:
mulla on vähän se kun oon kasvissyöjä ja kesäisin varsinkin syön paljon tuoreita hedelmiä ja vihanneksia niin mulla jää päivittäin noita pisteitä vino pino. sitten on "pakko" herkutella iltasinliikuntapisteitä harvemmin ees syön kun sitten se menisi jo ihan hevosteluksi.
Tylsää, että siihen ei oo laskettu sitä juustoa tai kastiketta. Mutta laskeskelin, että kyllä mä puolikkaan voin juustolla ja kevytkastikkeella ottaaAi aiaiaiai...kuola valuu jo valmiiks
Mä Hesen kalorit kävin laskeskelemassa :ashamed: minäkö herkkusuu..
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:älä ees hehkuta tollasia tai mä lähen viivana Subiin![]()
ootko sä ryhmässä mukana vai ominpäin? ite lasken pointseja ominpäin ja ois vertaistuki tarpeen![]()