14 pistettä jemmattuna herkutteluun, mutta mitä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
mulla oli kansa yks päivä tuon verran ja se meni terassilla :laugh:

mutta, oiskohan sellanen panini just hyvä shoppailueväs :p

:laugh: pitäsköhän munkin mennä tonne terassille vesisateeseen :D Paninikin kuullosta aikasta herkulle! Subwaykin olis aika namitsu, pitääkin käydä siellä sivuilla kurkkaan noita kalorimääriä...aiai..valinnan vaikeus :D

ai hitto, pitäisköhän munkin vilkasta SUBin kalorit. sitten kun osais vielä niistä laskea ne pisteet :headwall:

mulla on vähän se kun oon kasvissyöjä ja kesäisin varsinkin syön paljon tuoreita hedelmiä ja vihanneksia niin mulla jää päivittäin noita pisteitä vino pino. sitten on "pakko" herkutella iltasin ;) liikuntapisteitä harvemmin ees syön kun sitten se menisi jo ihan hevosteluksi.

ai hitto, pitäisköhän munkin vilkasta SUBin kalorit. sitten kun osais vielä niistä laskea ne pisteet :headwall:

mulla on vähän se kun oon kasvissyöjä ja kesäisin varsinkin syön paljon tuoreita hedelmiä ja vihanneksia niin mulla jää päivittäin noita pisteitä vino pino. sitten on "pakko" herkutella iltasin ;) liikuntapisteitä harvemmin ees syön kun sitten se menisi jo ihan hevosteluksi.

Tylsää, että siihen ei oo laskettu sitä juustoa tai kastiketta. Mutta laskeskelin, että kyllä mä puolikkaan voin juustolla ja kevytkastikkeella ottaa :p Ai aiaiaiai...kuola valuu jo valmiiks :D

Mä Hesen kalorit kävin laskeskelemassa :ashamed: minäkö herkkusuu..

Alkuperäinen kirjoittaja soile:

Tylsää, että siihen ei oo laskettu sitä juustoa tai kastiketta. Mutta laskeskelin, että kyllä mä puolikkaan voin juustolla ja kevytkastikkeella ottaa :p Ai aiaiaiai...kuola valuu jo valmiiks :D

Mä Hesen kalorit kävin laskeskelemassa :ashamed: minäkö herkkusuu..

oho...mitäköhän mä ajattelin, kun pistin sitten kamun nimen nimimerkiks..pitäsköhän kasata ajatukset..taidan olla liiaksi shoppailutunnelmissa :ashamed:

älä ees hehkuta tollasia tai mä lähen viivana Subiin :D

ootko sä ryhmässä mukana vai ominpäin? ite lasken pointseja ominpäin ja ois vertaistuki tarpeen :whistle:

Ihan ominpäin miehen kanssa aloitettiin. Eilen bongasin keskustelusta ne painonvartijoiden uudet pistesysteemit. Nää mun vihkoset on pari vuotta vanhat.

Yhteistyössä