14.7.2012 ja TAYS.. luultavasti

onkohan mahdollisesti muita äitejä joilla laskettu aika osuisi tuohon 14.7 ainakin melkein ja jotka aikovat synnyttää taysissa? Tai jotka ovat viime aikoina siellä synnyttäneet? Itse synnytin siellä 1/05 ja jäi erittäin pahat muistot.. Kaipaisin rohkaisevia kokemuksia.. Kaksi ensimmäistä lastani syntyivät Hämeenlinnassa, mutta se kuuluu eri piiriin kuin nyk asuinpaikkani mukaan mahdolliset sairaalat ovat TAYS ja VAS.. VASiin en halua...
 
Mä olen kaksi synnyttänyt Taysissa. Ekasta jäi niin huonot kokemukset, että olisin halunnut Vasiin synnyttään, mut mua ei päästetty. Nyt synnytin 06/2011 Taysissa ja oli aivan ihana kokemus. Ihana henkilökunta niin synnärillä kuin osastollakin. Tosin itkin etukäteen neuvolassa, että en halua Taysiin. Niinpä mulle järjestettiin etukäteen käynti äippäpolilla, jossa kokeneen kätilön kanssa käytiin läpi mun pelot ja toiveen jne. ja hän kirjas ne ylös. Ehkä nämä tiedot myös muutti henkilökunnan suhtautumista muhun, en tiedä. Oliskohan sun mahdollista saada vastaavaa? Mua helpotti ihan kauheesti.
 
ítsellä on myös todella todella huonoja kokemuksia tayssista marraskuussa -09,
istuin synnytyspäivystyksen käytävällä 8 tuntia vaikka olin auki jo monta senttiä. täyty vain kärvistellä ja odottaa siinä että synnytyssali vapaantuu, oli niin täyttä. en saanut minkäänlaista kivunlievitystä ja pyörtyilin siellä kun ei pystynyt istumaan niin piti yrittää kävellä ja synnytys kesti 15 tuntia. nyt minulla olisi LA 15.7 ja voi jestas että sitten pelottaa jos taas on samanlaista.
 
itselläni mahtava kokemus vuonna 2007
vaikkakin kaikki ei mennyt niinkuin piti ja lapsi syntyi lopulta sektioilla niin olin kyllä todella tyytyväinen tayssin toimintaan :)
seuraava kerta sitten pelottaakin, ei se että sielä ei osattaisi vaan itse sairaala puistattaa ja tuo huonoja kokemuksia mieleeni kun veljeni kuoli pitkän sairauden jälkeen tayssiin.
en ole tuon jälkeen tayssissa käyny mutta jo pelkkä ohi ajaminen saa hirvittävät ahdistuksen ja pahan olon aikaan joten saa nähdä kuinka kesällä käy
 

Yhteistyössä