13v sitten tein positiivisen raskaustestin : )

  • Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti
viiden muksun mamma
13 vuotta sitten minä hoitelin 5kk ikäistä tyttöäni ja innolla odotin meidän ensimmäistä joulua tämän tyttösen kanssa =)

Nyt on lapsia jo viisi. Tämä esikoinen on hurmaava persoona. Välillä murkku möksötyksiä ja muuta asiaan kuuluvaa, mutta hienosti toimeen tullaan =) =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:
13v sitten olin onnellinen parin kuukauden ikäisen pojan äiti =) Toistaiseksi pojassa on enemmän positiivisia puolia, kuin niitä negatiivisia. Parhaillaan poju on pelailemassa salibandya :heart:
Ja kyllä, hän on hieno poika, mutta ei enää niin rauhallinen ja kiltti, alkanut vähän kritisoimaan, mikä tietysti on hyvästä, mutta aina sitä ei muista, että hyvä juttuhan se vaan on.. Kiva, että täältä llöytyy myös murkkujen äitejä.
 
sini
Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:
13v sitten olin onnellinen parin kuukauden ikäisen pojan äiti =) Toistaiseksi pojassa on enemmän positiivisia puolia, kuin niitä negatiivisia. Parhaillaan poju on pelailemassa salibandya :heart:
Sama täällä :D
 
huom
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mielialat vaihtelee, äänemurros alkaa, kehossa tapahtuu.. Kyllä 12v on murkku hyvinkin.. t. ap 12,5v pojan äiti
On joo, emmä sitä. vaan sillä sanoin tuon, että 12v se vasta on ku eihän se voi olla 13v. ethän samana päivänä testiä tehny ku lapsen sait.;)
kyl se murkku vaan alkaa jo olla.

 

Yhteistyössä