..

Alkuperäinen kirjoittaja sitä oikeasti tapahtuu:
Olen ollut kuuntelemassa luentoa (liittyen kuolemaan) jossa yhtenä luennoitsijana/vieraana äiti kertoi miten menetti lapsensa juuri tuolla tavoin kun lapset jäivät kahdestaan odottamaan autoon kun äiti meni kauppaan.
Äidin käveltyä kaupan ovelle ja kääntyessä katsomaan taakse, auto oli hurjissa liekeissä.
Lapsia ei saatu pelastettua autosta.
Tapahtuiko tuo Helsingissä joskus 1997?
 
Ilmeisesti auton palosta kyse. En oikein saanut selvää ap:n viestistä mutta omakohtaisena kokemuksena voisin sanoa että todella pelottava kokemus ja kyllä niitä tapahtuu, kun noita epäilijöitä tuntuu olevan.
Mulle sattu toissa syskynä niin että liikennevaloissa huomasin savua konepellin alta ja siihen se sitten palo :/ Tytön(sillon 8v) kanssa oltiin kahdestaan liikenteessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Limonia:
Alkuperäinen kirjoittaja sitä oikeasti tapahtuu:
Olen ollut kuuntelemassa luentoa (liittyen kuolemaan) jossa yhtenä luennoitsijana/vieraana äiti kertoi miten menetti lapsensa juuri tuolla tavoin kun lapset jäivät kahdestaan odottamaan autoon kun äiti meni kauppaan.
Äidin käveltyä kaupan ovelle ja kääntyessä katsomaan taakse, auto oli hurjissa liekeissä.
Lapsia ei saatu pelastettua autosta.
Tapahtuiko tuo Helsingissä joskus 1997?

Toinen lapsi pelastui, toinen ei. Vuosi oli 1996. Tyttö oli 2-vuotias ja parhaan ystäväni siskon tyttö/kummityttö.

 

Yhteistyössä