:(

  • Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti
harmailen
pitää tulla tänne avautuu.. ollaan oltu mieheni kanssa naimisissa 7 vuotta ja yksi tyttö 3 vuotias ja toinen tulossa rv. 32 sain kuulla tänään että miehelläni on ollut suhde toisen naisen kanssa, sain asiasta tietää PE kun lähetin hänen kännykästä tekstiviestin ja menin vahingossa saapuneet osioon jossa luki monta kertaa johanna ja ihmettelin kuka on johanna kun ei sellaista tuttua tai ketään joka olis hänelle voinut viestiä laittaa ja kiinnostus heräsi ja tiedän että en olisi saanut lukea sitä, mutta kiinnostus heräsi! kysyin mieheltä heti asiasta ja hän meni ihan vaikeeksi ja yritti kaikkea valheita keksiä! meillä on minun mielestä mennyt tosi hyvin ei mitään isoja riitoja jne.. talous on kunnossa 2 vuotta asuttu itse rakentamassa omakotitalossa ja velkaa ei talosta ole, että kaikki pitäisi olla hyvin.. käskin mieheni häipyä ja hän on omien vanhempien luona ja hekin on ihan ymmällään kyseisestä asiasta. soitin tälle johannalle SU ja kysyin mikä tämä homman nimi on. asiallisesti puhui ja ei tiennyt että hän on naimisissa jne.. kerran ovat olleet sillain mutta kuulemma monta kertaa syömässä ja kahvilla! mä olen ihan sekaisin! mies tulee tänään käymään kotona että voidaan keskustella ilman tyttöä, rakastan miestäni. mutta voinko antaaa anteeksi tai sitten edes luottaa häneen tämän jälkeen? ymmärtäisin jos meillä olisi mennyt huonosti tai sillain mutta kaikki niin hyvin kuin vain voi olla, tai ainakin luulin niin.. tämä on niin iso asia että tätä ei vain niin villasella lyödä! toivottavasti pikkuinen vain jaksaa masussa vaikka äitillä paha olla! voikuin tämä kaikki olisi ollut vain unta! kiitos jos jaksoit lukea!!
 
vieras
Pistä miehes koville.
Laita soittamaan tälle Johannalle sun aikanasi ja lopettamaan suhteensa häneen.
Ja jos vielä pystyt pitämään miehesi jonkun aikaa muualla niin parempi niin saat rauhassa miettiä asiaa.
 
vieras
Halit! Ja tsemppiä.
Hyvä, että olet saanut jutella tän naisen kanssa ja onneks alkoi juttelemaan.
En osaa sanoa neuvoja tai ohjeita - kuuntele sydäntäsi.
Jos tilanne osuisi kohdalleni, luultavasti antaisin anteeksi, mutta seuraavalla kerralla ois kengän kuva takamuksessa.
Anna aikaa itsellesi, teille, vauvalle. Älä tee hätiköidysti päätöksiä.
 
vieras
Kamala tilanne. Onneksi olet pystynyt toimimaan noin järkevästi vaikeassa paikassa. Toivottavasti saat tukea asian käsittelyyn ja saatte asiat tavalla tai toisella kuntoon.
 
hmm. itse en tuossa tilanteessa enää pystyisi luottamaan enkä antamaan anteeksi, vaikka mies tekisi mitä. mutta jos sinä pystyt niin se on ratkaisusi.

luulisi että tämä johannakin pettyi mieheesi ja jättäisi hänet myös.

itse ajattelen että olisi oikein miehellesi ettei hän loppujen lopuksi saisi teistä kumpaakaan.

mutta oli päätöksesi mikä tahansa niin voimia sinulle ja lapsille!

:hug:
 
ap
joo sovittiin että mies on toistaiseksi pois! ja rakastan miestäni ihan hirveästi, mutta pelottaa mitä jos tämä tapahtuu uudelleen ja miksi se nyt tapahtui!? johanna sanoi että suhde loppuu heti hän ei halua kuulla miehestäni yhtään mitään enää, hän oli kanssa järkyttynyt, ja sen kuuli sen äänestä! tänään on aikaa keskustella ja ehdotan hänelle ns. "terapiaa" sillä tämä asia pitää saada selvitettyä ennenkuin vauva syntyy. minä olen aina tehnyt suhteen eteen töitä ja niin aion nytkin tehdä. mutta vaikeeta tämä on todella, sillä olen luullut että meillä on mennyt todella hyvin. tänään saan vastauksia moniin kysymyksiin MIKSI.... kiitos teille!!
 
Hirveästi täältä tsemppi-ajatuksia. Vain sinä voit asiasta päättää ja kannattaa tosiaan pohtia asiaa kaikilta kanteilta. Hyvä olisi jos saisit miettimisaikaa. Paljon voimia sinulle! Älä ainakaan itseäsi ala syyttää :hug:
 
Mä luulen, että asian käsittely vaatii teiltä molemmilta paljon ja sinulta varsinkin äärimmäistä kykyä ja uskoa jaksaa rakentaa luottamus toiseen uudestaan.
Mutta teet mitä teet niin haavat vaativat varmasti aikaa parantua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
käy kun akka on pirttihirmu ja pihtari
ulkonäkökään ei enää kiinnosta
pidän huolta itsestäni kauneuden yrittäjä kuin olen! toi oli todella rumasti sanottu!
Älä välitä tuollaisista viesteistä! Jätä omaan arvoonsa.

Tsemppiä sinulle kamalasti, toivottavasti saat vastauksia ja asiat lutviutuvat. Ennenkaikkea voimia raskauden ja uuden vauvan kanssa. :hug:
 

Yhteistyössä