13 vuotias poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!

Vieras
on alkanut tykittää minua tekstareilla, kertoo että on ihastunut minuun yms. Viime yönä viestejä oli tullut taas 3. Olen aivan ällistynyt ja en oikein tiedä miten saisin sievästi sanottua tuolle pojalle että ei ole oikein järkevää touhua. Tutustuin poikaan kun olin hänen luokalleen sijaisopena 3 kk:n ajan, hän oli sellainen rasavilli tapaus, jota sai aina olla komentamassa, mitään ihastumisesta hän ei silloin puhunut. Tiedän kyllä että monet tuon ikäiset lapset ihastuvat helposti vanhempiin ihmisiin mutta siis tämähän menee jo aika pitkälle kun en saa hetken rauhaa! Jostakin hän on saanut kaivettua minun numeron, vaikka numeroni on salainen. Itse olen siis 27 vuotias naimisissa oleva nainen jolla on kaksi lasta. Mitä teen, miten hoidan asian kauniisti, juttelenko hänelle itse vai otanko yhteyttä kouluun jossa asia käsitellään?En kuitenkaan halua nolata tätä poikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Jos kolme viestiä olet saanu niin ei voi sanoa ettekö saa hetken rauhaa.

Jätä vastaamatta viesteihin.

Pelkästään viime yön aikana sain kolme viestiä.
Facebookissa olen hylännyt varmaan 10 kertaa hänen kaverikutsunsa ja sielläkin hän laittaa yksityisviestejä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka pitkään poika on sitten sulle viestitelly? sinuna en vastais enkä välittäis koko hommasta, kyllästyy ajan kanssa

Se alkoi melkein heti joulun jälkeen (jouluna lopetin työt siellä). Viestejä on tullut silloin tällöin, viimeksi viime viikolla ennen näitä viime yön viestejä.
En ole vastannut yhteenkään viestiin.

Musta toi on todella törkeetä noi neuvot et "älä vastaa". Kohta poika varmaan tulee ovellesi, osoitteens elvitys ei liene vaikeaa jso numeronkin on saanut. LAitat pojalle kauniin viestin, etä "olet oikein mukava poika, mutta olen onnellisesti naimisissa ja minulla on lapsia, toivon että sinäkin löydät ja löydätkin vielä sen oman tyttösi :) "Tarvittaessa voisit myös soittaa ko pojalle. Mutta PAHINTA MITÄ VOIT TEHDÄ ON JÄTTÄÄ VASTAAMATTA. Pojalle tulee olo ettei sinua voi vähempää kiinnostaa hänen asiansa ja hänelle voi tulla ihmissuhdeongelmia sekä itsetunnon heikkenemistä. Vastaa ihmeessä, mutta kuitenkin asiallisesti. Ja ehkä kannustavasti.

Mene käymään koululla ja juttele pojan kanssa. Ja kerro että sinulla on oma perhe ja pieni lapsia. Ei hänkään pitäisi siitä, jos joku vieras mies tulisi vikittelemään hänen äitiään tms. Parempi puhua asiat selväksi kasvotusten.

Yhteistyössä