13-vuotias poika käytti hyväkseen 5-vuotiasta tyttöä

  • Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti
Tuota uutista lukiessani pohdin, että miten sitä voi keneenkään luottaa ja että lasta täytyy tosiaan vahtia, jonkun kohdallehan nämä jutut aina sattuu. Vaikka vähän ihmetyttikin, että tuo 5-vuotias oli ollut puoli kahdeksan aikaan illalla pihalla ilman vanhempien valvontaa.. hmm.

Alan tulla vainoharhaiseksi. Tänään kävin mäkkärissä tytön kanssa, jätin hänet rattaisiin istumaan että hetkeksi selkäni käänsin kun kävin ottamassa parin metrin päästä pillit. Kun käännyin takasin päin, joku mies oli tytön viereen kerennyt ja ehdin jo ihmetellä että mitä, mutta tämä kohtelias herra vain pelasti mun tarjottimen limsan ja pirtelön kaatumiselta, kun tyttö oli kerennyt siihen tarrata kiinni. Ja tässä naapurustossa on eräs vanhempi mies joka myös vaikuttaa vähän oudolta, hoh hoi, tuskin jokainen sentään pedofiili on :ashamed:
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kun käännyin takasin päin, joku mies oli tytön viereen kerennyt ja ehdin jo ihmetellä että mitä, mutta tämä kohtelias herra vain pelasti mun tarjottimen limsan ja pirtelön kaatumiselta, kun tyttö oli kerennyt siihen tarrata kiinni. Ja tässä naapurustossa on eräs vanhempi mies joka myös vaikuttaa vähän oudolta, hoh hoi, tuskin jokainen sentään pedofiili on :ashamed:
Mun isäni on yli 70 v ja on joskus sanonut, että aika kurjaa, kun nykyisin on lapsille oltava aina ilkeä. Ystävällinen ei saa olla, koska silloin leimataan pedofiiliksi.

 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kun käännyin takasin päin, joku mies oli tytön viereen kerennyt ja ehdin jo ihmetellä että mitä, mutta tämä kohtelias herra vain pelasti mun tarjottimen limsan ja pirtelön kaatumiselta, kun tyttö oli kerennyt siihen tarrata kiinni. Ja tässä naapurustossa on eräs vanhempi mies joka myös vaikuttaa vähän oudolta, hoh hoi, tuskin jokainen sentään pedofiili on :ashamed:
Mun isäni on yli 70 v ja on joskus sanonut, että aika kurjaa, kun nykyisin on lapsille oltava aina ilkeä. Ystävällinen ei saa olla, koska silloin leimataan pedofiiliksi.
ikävä kyllä meinaa olla noin :/ mun isä alkaa helposti juttusille ihan vieraiden kanssa, siis aikuisten. sama "vika" on tarttunut muhunkin. hän tykkää lapsistakin ja hassuttelee tai sanoo jotain hauskaa, ihan vaan ohimennen tms. kaikki katsoo kieroon että mitä hemmettiä :( onneks isä ei tunnu edes huomaavan. mua ärsyttää kun kaikki ihmiset on naama norsunveellä ja kenellekään ei sanota mitään, edes kiitos tai näkemiin. yleisissä tapahtumissakin vaan mulkoillaan muita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Kun käännyin takasin päin, joku mies oli tytön viereen kerennyt ja ehdin jo ihmetellä että mitä, mutta tämä kohtelias herra vain pelasti mun tarjottimen limsan ja pirtelön kaatumiselta, kun tyttö oli kerennyt siihen tarrata kiinni. Ja tässä naapurustossa on eräs vanhempi mies joka myös vaikuttaa vähän oudolta, hoh hoi, tuskin jokainen sentään pedofiili on :ashamed:
Mun isäni on yli 70 v ja on joskus sanonut, että aika kurjaa, kun nykyisin on lapsille oltava aina ilkeä. Ystävällinen ei saa olla, koska silloin leimataan pedofiiliksi.
Mun appeni on erittäin lapsirakas, on melkein myyty aina lasten seurassa(hemmottelee pojatkin aivan piloille aina lomilla :D )
Kerran oli appiukko pysähtynyt heiluttamaan kaupan ulkopuolella vaunuja, kun siinä huusi vauva naama punaisena. Vauvan äiti tuli kiukkuisena n. 15min päästä huutamaan kaikenlaista ikävää apelle, vaikka hän ei koskenutkaan vauvaan vaan koitti saada hänet nukahtamaan taas. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Enpä ollu tästä kuullukaan. Jos olis miun tytöstä kyse niin se jäpikkä ois saanu semmosta kyytiä että ois katunu syntymäänsä. |O
turha luvata sellaista mitä ei voi pitää. et olisi oikeasti uskaltanut tehdä yhtään mitään.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
ikävä kyllä meinaa olla noin :/ mun isä alkaa helposti juttusille ihan vieraiden kanssa, siis aikuisten. sama "vika" on tarttunut muhunkin. hän tykkää lapsistakin ja hassuttelee tai sanoo jotain hauskaa, ihan vaan ohimennen tms. kaikki katsoo kieroon että mitä hemmettiä :( onneks isä ei tunnu edes huomaavan. mua ärsyttää kun kaikki ihmiset on naama norsunveellä ja kenellekään ei sanota mitään, edes kiitos tai näkemiin. yleisissä tapahtumissakin vaan mulkoillaan muita.
Pedofiliapelolla on myös omat varjopuolensa. En yhtään ihmettele, että pieniä lapsia saa vaeltaa vaikka liikenteen seassa yksikseen ilman, että kukaan tekee mitään. Kuka uskaltaa enää nykyään tehdä mitään ellei voi olla 150% varma, ettei sen lapsen isä tai äiti sittenkin ole jossain lähistöllä ja lapsi aivan varmasti on avun tarpeessa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Enpä ollu tästä kuullukaan. Jos olis miun tytöstä kyse niin se jäpikkä ois saanu semmosta kyytiä että ois katunu syntymäänsä. |O
turha luvata sellaista mitä ei voi pitää. et olisi oikeasti uskaltanut tehdä yhtään mitään.
Mistäköhän vitusta siekin miun uskaltamiset tiiät!?! :headwall:
Tuu mustana sanoon jos uskallat. :kieh:
 
musta
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Enpä ollu tästä kuullukaan. Jos olis miun tytöstä kyse niin se jäpikkä ois saanu semmosta kyytiä että ois katunu syntymäänsä. |O
turha luvata sellaista mitä ei voi pitää. et olisi oikeasti uskaltanut tehdä yhtään mitään.
Mistäköhän vitusta siekin miun uskaltamiset tiiät!?! :headwall:
Tuu mustana sanoon jos uskallat. :kieh:
no kyllähän sitä netissä puhutaan kovia, mutta mitä hyötyä siitä "kyydistä" olisi ollut? sinä äitinä(?) olisit joutunut linnaan tai ainakin maksamaan kovat korvaukset. tosi fiksua omia lapsia kohtaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja musta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Enpä ollu tästä kuullukaan. Jos olis miun tytöstä kyse niin se jäpikkä ois saanu semmosta kyytiä että ois katunu syntymäänsä. |O
turha luvata sellaista mitä ei voi pitää. et olisi oikeasti uskaltanut tehdä yhtään mitään.
Mistäköhän vitusta siekin miun uskaltamiset tiiät!?! :headwall:
Tuu mustana sanoon jos uskallat. :kieh:
no kyllähän sitä netissä puhutaan kovia, mutta mitä hyötyä siitä "kyydistä" olisi ollut? sinä äitinä(?) olisit joutunut linnaan tai ainakin maksamaan kovat korvaukset. tosi fiksua omia lapsia kohtaan.
Hyvää viikonloppua vaan sullekin!
:wave:
 
musta
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Alkuperäinen kirjoittaja musta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Enpä ollu tästä kuullukaan. Jos olis miun tytöstä kyse niin se jäpikkä ois saanu semmosta kyytiä että ois katunu syntymäänsä. |O
turha luvata sellaista mitä ei voi pitää. et olisi oikeasti uskaltanut tehdä yhtään mitään.
Mistäköhän vitusta siekin miun uskaltamiset tiiät!?! :headwall:
Tuu mustana sanoon jos uskallat. :kieh:
no kyllähän sitä netissä puhutaan kovia, mutta mitä hyötyä siitä "kyydistä" olisi ollut? sinä äitinä(?) olisit joutunut linnaan tai ainakin maksamaan kovat korvaukset. tosi fiksua omia lapsia kohtaan.
Hyvää viikonloppua vaan sullekin!
:wave:
ei samaa sulle kun meni näköjään luu kurkkuun, mutta hyvä niin
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mun appeni on erittäin lapsirakas, on melkein myyty aina lasten seurassa(hemmottelee pojatkin aivan piloille aina lomilla :D )
Kerran oli appiukko pysähtynyt heiluttamaan kaupan ulkopuolella vaunuja, kun siinä huusi vauva naama punaisena. Vauvan äiti tuli kiukkuisena n. 15min päästä huutamaan kaikenlaista ikävää apelle, vaikka hän ei koskenutkaan vauvaan vaan koitti saada hänet nukahtamaan taas. :/
Näinhän se yleensä menee. Toisen lapsesta ei pidä välittää, varsinkaan jos satut olemaan mies. Mutta eiköhän sama koske kohta meitä naisiakin.

 
Yöks. :eek:

Kamalaa ajatella, kun tuolla läheisellä leikkikentällä on usein samaa ikäluokkaa oleva tyttö yksinään. Eipä se paljoa auta että paljon taloja vieressä jos jotain käy.

Mä en kyllä ikinä uskaltais poikaani jättää yksin mihinkään ennen kouluikää. Sit se on vähän pakko. :(
 

Yhteistyössä