12-vuotias tyttä synnytti kouluretkellä Hollannissa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja down by the landela
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

down by the landela

Vieras
12-vuotias hollantilaistytt

Miten 11 vuotias voi edes tuntea mitään seksuaalisuutta vielä että suostuisi yhdyntään? Tämän on pakko olla raiskaus ja niin poliisikin varmaan epäilee.

Näitä teinien yhtäkkisiä synnytysjuttuja olen ennenkin lukenut että he eivät ole edes tienneet olevansa raskaana ja sitten yhtäkkiä synnytys käynnistyy. Miten se on edes mahdollista?! Minä kun olen ollut raskaana niin jo puolen välin jälkeen tunsin painetta rintakehässä ja maha kasvoi eikä se vauvamaha ole pehmeä kun se kasvaa vaan verraten aika kova, eikä se jousta ja myötää niinkuin läskimaha. Sen ymmärrän että joillakin on niin pieni maha että taitavati puettuna sen pystyy muilta salaamaan, mutta ei itseltään! Siinä vaiheessa kun käy suihkussa sen huomaa ainakin ja sitten kun vauva liikkuu ja varsinkin kun potkii niin ne tuntuu vähän isommilta ilmavaivoilta.

No vissiin isänsä pukannut paksuksi. Niinhän jossain lehdessä oli, että isänsä oli käyttänyt tämän tytön vanhempaa siskoa hyväkseen ja on istunut siitä linnassakin. Silti isälle määrättiin huoltajuus avioerossa. Näin ymmärsin, toivottavasti väärin :(

Ne vissiin epäilee, että isänsä olisi oman lapsenlapsensakin isä. Lehtijutun mukaan isällä tuomio tytön isosiskon hyväksikäytöstä. Silti saanut yksinhuoltajuuden...

Seksuaalisesta hyväksikäytöstähän siinä jotain puhuttiin, isän taholta. Tai niin ainakin epäillään.

Ei tuollainen 11-12 v varmaan edes vielä tajua että voisi olla raskaana, vaikka maha kasvaisi ja tuntisi liikkeitä :(

aikas inhottavaa... ja myös meillä nähtyä, useammankin kerran... psyykkisesti niin sekaisin, että jos sattuukin tajuamaan mahan kasvun, ni onnistuu kieltämään sen itseltään kokonaan... aika rikki ovat tuon kokeneet tytöt...

todellakin järkyttävä tilanne sille teinille joka on itsekin vielä lapsi. varmasti jos poliisit siellä osaa yhtään hommiansa niin tollainen isä linnaan ja lapset siltä pois. joka tapauksessa tämän nuoren äidin elämä on riekaleina, toivottavasti saa oikeaa hoitoa ja tukea :(

Arvatkaas, mitä tuolta pamahti. Aika järkyttävää.

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Laws_regarding_incest.svg

Insesti Hollannissa: LAILLISTA

No suojaikäraja niillä on sentään sama kuin Suomessakin.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/Age_of_Consent.png

Järkyttävä tapaus, ei voi muuta sanoa.

[QUOTE="vieras";23487308]Arvatkaas, mitä tuolta pamahti. Aika järkyttävää.

File:Laws regarding incest.svg - Wikipedia, the free encyclopedia

Insesti Hollannissa: LAILLISTA

No suojaikäraja niillä on sentään sama kuin Suomessakin.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ef/Age_of_Consent.png

Järkyttävä tapaus, ei voi muuta sanoa.[/QUOTE]

Kai nyt aikuiset ihmiset saavat sentään itse päättää, mitä tekevät? (Tiedän että Suomen 1600-luvulta voimassa ollut laki kieltää aikuisten seksisuhteet jos nämä ovat sukua).

Voi pikkusta :(

Mutta siis onhan näitä tapauksia että ihan aikuisetkaan ei ymmärrä olevansa raskaana ennen kuin synnytys alkaa, mä en ikinä uskonut niihin ennen kuin omassa tuttavapiirissä oli yksi tapaus.

Yhteistyössä