12 vuotias hakkasi vauvan hengiltä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuulapyssy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ymmärrä miksi lapsia jätetään hoitamaan vauvaa? Kun kyllähän se itku käy lapsenkin hermon päälle. Lapset ei osaa välttämättä käsitellä vauvoja niin hyvin kuin aikuiset esim. lohdutella ja tyynnytellä.

Kamalaa!! Mutta pakko totea samaa kuin edellä oleva, miksi jättää noin pienen vauvan noin nuoren hoidettavaksi. 12-vuotias on itsekin aika pieni vielä (ainakin minun mielestä ). :/

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Aika hirveä juttu :'(

Mutta mun mielestä 12-vuotiaan paikka ei tuollasen(kaan) teon jälkeen ole vankilassa vaan jossain ihan muualla...

Eihän ton ikäset mihinkään vankilaan joudu, psykiatrit tulee vaan voivottelemaan ja päähän silittelemään. Voi poikaparkaa kun laitettiin lastenvahdiksi, kyllä tuon ikäsen kuuluisi saada tv:tä katsella rauhassa.
Ja sitten sama häirintynyt pentu tappaa taas parikymppisenä seuraavan joka ei satu miellyttämään..

Mä hoidin tuon ikäisenä mun vastasyntynyttä pikkusiskoani. Ja todella paljon, kun äiti oli masentunut ja väsynyt.

Mutta ei mulla kyllä muuten kertaakaan herännyt mitään aggressioita.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Aika hirveä juttu :'(

Mutta mun mielestä 12-vuotiaan paikka ei tuollasen(kaan) teon jälkeen ole vankilassa vaan jossain ihan muualla...

Eihän ton ikäset mihinkään vankilaan joudu, psykiatrit tulee vaan voivottelemaan ja päähän silittelemään. Voi poikaparkaa kun laitettiin lastenvahdiksi, kyllä tuon ikäsen kuuluisi saada tv:tä katsella rauhassa.
Ja sitten sama häirintynyt pentu tappaa taas parikymppisenä seuraavan joka ei satu miellyttämään..

Luitko tuon linkin?

Kamala tapaus ei siinä mitään. Mutta kyllä minun mielestäni 12 vuotias on ihan kelvollinen lapsenvahdiksi. Riippuu tietenkin kuinka pitkäksi aikaa 12 vuotias oli jätetty vastuuseen, mutta kyllä tunnin pari luulisi jo tuon ikäinen olevan kykenevä ottamaan vastuuta.

Kuka muistaa sen, kun mä viime kesänä kirjoitin siitä, että naapurin 12v. tyttö haluaisi hoitaa toukokuussa syntynyttä vauvaani? Ei varmaan kukaan muista, mut silti...

Kieltäydyin ehdottomasti antamasta vauvaa tytölle hoitoon, mutta täällä sain haukut siitä, kuinka väärin tein. Joidenkin mielestä minun olisi pitänyt antaa 12v:lle parin kuukauden ikäinen vauva hoitoon, kun tyttö kerran pyysi

:headwall:

No... se on huomattu, että teet niin tai näin, niin aina teet väärin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Kuka muistaa sen, kun mä viime kesänä kirjoitin siitä, että naapurin 12v. tyttö haluaisi hoitaa toukokuussa syntynyttä vauvaani? Ei varmaan kukaan muista, mut silti...

Kieltäydyin ehdottomasti antamasta vauvaa tytölle hoitoon, mutta täällä sain haukut siitä, kuinka väärin tein. Joidenkin mielestä minun olisi pitänyt antaa 12v:lle parin kuukauden ikäinen vauva hoitoon, kun tyttö kerran pyysi

Mä muistan sun kirjoitukses, mutta tuskin se tyttö vauvaas tappamistarkoituksessa hoitoon pyysi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:

Mä muistan sun kirjoitukses, mutta tuskin se tyttö vauvaas tappamistarkoituksessa hoitoon pyysi.
No ei tietenkään, mutta kyllä silläkin tytöllä olisi hermot saattanut vauvan kanssa mennä. Äkkipikainen kun on luonteeltaan.

No ei tietenkään, mutta kyllä silläkin tytöllä olisi hermot saattanut vauvan kanssa mennä. Äkkipikainen kun on luonteeltaan.

Niin tai sitten ei, ihan yhtä hyvin, vauvan äidillä voi pimetä päässä. Ei noista jutuista koskaan voi tietää, ikävää kuitenkin.

2 kuukautinen on pikkiriikkisen eri asia ku 17kuukautinen. Mut en mäkään vieraalle 12vuotiaalle lastani jättäs (minkään ikästä ), mut sisarukselle voisin jättää kauppareissun ajaksi.

Yhteistyössä