12-vuotias äiti vauvansa kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:(
Musta tuntuu että toi tyttö on itsekin jonkun teinimamin tekemä.
Jotenkin vaan näyttää tyypillisen teinimamin lapselta.. joka ei saa olla lapsi, vaan heti pitää olla teinimisukka ja äipän kaveri.
:( :/ :(

höpö höpö. ihmeellistä yleistämistä. tämä teiniäidin lapsi ainakin ollu aika kakara vielä 20 vuotiaanakin. miks muka teiniäitien lasten pitäisi aikuista nopeammin ja mikseivät muka saisi olla lapsia :o enemmän lapsi mä sain lapsuudessani olla kun monet nykyajan lapset jotka kulkee stringit vilkkuen ja naamameikattuina jo 12 vuotiaina. mä oon leikkiny vielä siinä iässä

Alkuperäinen kirjoittaja Turmaliini:
Nyt on paljastunut, ettei lapsen isä olekaan joku satunnainen teinipoika vaan lapsi syntyi raiskauksesta. Raiskaaja oli Tressan oma silloin 16-vuotias veli, joka oli hyväksikäyttänyt Tressaa jo siitä asti kun tyttö oli 7-vuotias. :(

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1284127/Revealed-The-tragic-truth-Britains-youngest-mother-rape-father-child-really-is.html

surullista :´( onko siis mikään ihme jos jos sairastui masennukseen ja alkoi käyttää alkoholia :´(

Voi miten surullinen tarina. :'(
Perhe on pahin.

Ja on tämän Tressan äiti vissiin aika nuorena saanut lapsensa, jos nyt on kolmikymppinen, muttei välttämättä teininä.
Ehkä kumminkin tuolla alkoholismilla suurempi syy noihin ongelmiin kuin iällä. :(

Ja tuo ilme tuossa kuvassa.. en voi sanoa, että mustakaa kovin hehkeitä kuvia on synnytyksen jälkeen vaikka äärettömän onnellinen olinkin. Kyllä se väsymys voitti.
Ja onhan tuo tyttö varmaan surullinen, kun tietää joutuvansa luopumaan omasta lapsestaan.

Muoks. Tai onhan se Tressan äiti saanut ainakin tuon Jasonin teininä.

kauheeta ettei tyttö kaiken pahan kokemansa jälkeen saa tavata edes lastansa!! rankka elämä ollu kyllä nuorella tytöllä. Tosi suloinen vauva!! toivottvasti saa elämänsä kuntoon ja saa tavata lastansa!

siis jokainen saa ilmaista omia mielipiteitään, mutta tosiasia on että nuoria ei pysty vahtimaan, ja se että kun on täysi ikäinen niin mun mielestä vasta silloin voi ajatella lasten hommaamista.
eikä yhden kuvan perusteella voi mennä tuomitsemaan toisia, oli sitten lapsi tai aikuinen.

Yhteistyössä