12-vuotiaan kengän koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän tytöllä nimittäin kengän koko on huikeat 34. Tuleekohan aikuisenakin olemaan pienijalkainen? Olisihan se hyvä jos tulisi se 37, niin löytyisi kenkiä helpommin. Mutta ei tämä nyt mitenkään vakaavaa ole jos jäisikin koko esim. 36.

Mulla on kengän koko normaali 38. Lapsen isällä taas on aika pieni jalka mieheksi, vaan en nyt muista oliko 40, 41 vai 42. Mutta eihän tuo taida kovin iso jalka olla miehellä?
mulla oli 11-13 - vuotiaana 35-37 kokoa, nyt aikalailla on se 38

Tyttö 11,5 v.39.Mulla oli samanikäisenä jotain 33 jalankoko.Isällä on jalka nyt 46 ja mulla 38-39 kolmen lapsen jälkeen.Ennen lasten saantia mulla oli 36 kenkä.

Täytin juuri 12 ja kengänkokoni on 42

Minulla oli 12 vuotiaaksi tytöksi omasta mielestäni iso jalka, keskimäärin 41 kokoisia kenkiä käytin. Kaverin kanssa olimme ahkeria partiossa kävijöitä, siellä oli Hai saappaat kovassa käytössä. Niissä oli vain sen verran matala varsi että olivat aina roskia täynnä. Siksi minulle ostettiinkin uudet punaiset Kontiot partiokäyttöön. Kaupassa päädyttiin kokoon 42 villasukkien kanssa. Olin keskimittainen ja hoikka kuin mikä joten 42 koon kumisaappaat näyttivät laihoissa kintuissani valtavilta vaikka olivatkin ihan oikeaa kokoa.

Minulla oli 12 vuotiaaksi tytöksi omasta mielestäni iso jalka, keskimäärin 41 kokoisia kenkiä käytin. Kaverin kanssa olimme ahkeria partiossa kävijöitä, siellä oli Hai saappaat kovassa käytössä. Niissä oli vain sen verran matala varsi että olivat aina roskia täynnä. Siksi minulle ostettiinkin uudet punaiset Kontiot partiokäyttöön. Kaupassa päädyttiin kokoon 42 villasukkien kanssa. Olin keskimittainen ja hoikka kuin mikä joten 42 koon kumisaappaat näyttivät laihoissa kintuissani valtavilta vaikka olivatkin ihan oikeaa kokoa.
Vastaavanlainen tapaus minulla. Nuorena poikana tuli oltua paljon partiossa ja 12 ikäisenä olin normaalimittainen ja hoikka suorastaan laiha mutta jalat olivat valtavat. Kenkäni olivat yleensä kokoa 43 - 44 ja lenkkarit ja kumisaappaat kokoa 45. Partiossa ja muutenkin tuli käytettyä ahkerasti kumisaappaita, 45 numeron Kontiot näyttivät valtavilta laihoissa jaloissani. Ne ylettyivät polviin asti ja varret hölskyivät kävellessä mutta olivat muuten ihan oikean kokoiset. Nyt on muutama vuosikymmen mennyt ja edelleen on jalka samaa kokoa, kumisaappaatkin ovat edelleen kokoa 45.

Yhteistyössä