12-vuotiaan kengän koko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meidän tytöllä nimittäin kengän koko on huikeat 34. Tuleekohan aikuisenakin olemaan pienijalkainen? Olisihan se hyvä jos tulisi se 37, niin löytyisi kenkiä helpommin. Mutta ei tämä nyt mitenkään vakaavaa ole jos jäisikin koko esim. 36.

Mulla on kengän koko normaali 38. Lapsen isällä taas on aika pieni jalka mieheksi, vaan en nyt muista oliko 40, 41 vai 42. Mutta eihän tuo taida kovin iso jalka olla miehellä?

Itellä ja miehellä 40, 7 vuotiaalla 32-33. Onhan tytölläs vielä kasvuikää, joten tuleva jalankoko on vielä ???
Siskon 13 v. tytöllä on samankokonen jalka ko mulla....

Varmaan jää aika pienijalkaiseksi, mulla kasvoi muistaakseni jalka tuossa iässä enää yhdellä tai kahdella koolla aikuisikään verrattuna. 36 eteenpäin alkaa olla jo hyvin aikuisten kenkiä. On tullut seurattua, nimittäin mun 8-vuotiaani käyttää nyt kokoa 36 :). Mulla on 39 ja miehellä 49.

Meidän 12-vuotiaalla pojalla on 41. Tyttärellä, 16-v, on vain 38. Minulla on kengän koko 42 ja lasten isällä 42-43. Mutta kun minun isällä kengän koko on 47 ja anopilla 35, voi lopputulos olla vaikka mitä.

[QUOTE="vieras";29039522]Meidän tytöllä nimittäin kengän koko on huikeat 34. Tuleekohan aikuisenakin olemaan pienijalkainen? Olisihan se hyvä jos tulisi se 37, niin löytyisi kenkiä helpommin. Mutta ei tämä nyt mitenkään vakaavaa ole jos jäisikin koko esim. 36.
[/QUOTE]
Ajat muuttuu ja lasten jalan koko on suurempi kuin muutama vuosikymmen sitten. Niinpä voi käydä niin, että koko 37 on aika harvinainen aikuisten koossa, joten voi olla vaihtoehdot vähissä kenkäkaupassa.

Voihan toki tyttösi jalka vielä kasvaa, murrosiän kasvut vielä edessä päin :). Toisaalta ei varmaan kauhean isojalkaista hänestä tulekaan, olettehan te kaksikin pienijalkaisia - minun mittapuuni mukaan :D

Itselläni siis siro 41, miehelläni perusnormaali 44- 45...ja esikoisellamme (9v.) 42-43 :)

Jokaisella lienee kuitenkin se oma sopiva "maavara" siunattuna.

Voihan toki tyttösi jalka vielä kasvaa, murrosiän kasvut vielä edessä päin :). Toisaalta ei varmaan kauhean isojalkaista hänestä tulekaan, olettehan te kaksikin pienijalkaisia - minun mittapuuni mukaan :D

Itselläni siis siro 41, miehelläni perusnormaali 44- 45...ja esikoisellamme (9v.) 42-43 :)

Jokaisella lienee kuitenkin se oma sopiva "maavara" siunattuna.

aika iso popo lapsellasi :D mä kun luulin että tuo meidän pojun 38 on iso :D ehkä kuvittelin sen vuoksi kun 12v pojalla tosiaan samankokoinen

aika iso popo lapsellasi :D mä kun luulin että tuo meidän pojun 38 on iso :D ehkä kuvittelin sen vuoksi kun 12v pojalla tosiaan samankokoinen

:D- no elä muuta sano! Pikkasen tahtoo olla jo nyt kenkien hankkimissa hankaluuksia, että puolensa ja puolensa kaikella... Kunhan ei nyt enää ihan tolkuttomasti venyisi...saa sitten opiskella itsellensä rahakkaan ammatin, jotta voi hankkia kenkänsä suutarilta

Uusimmat

Yhteistyössä