12-vuotiaalle tytölle lahjavinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viipotin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Viipotin

Jäsen
28.07.2007
452
0
16
Mun joulun hankinta"probleema" on lasten 12-vuotias serkkutyttö, joka siis 6. luokalla.
Tyttö on suhteellisen aikava ja myös ihan naisen kokoinen eli joku reilut 160 cm ja painaakin varmaan ainakin sen 60 kg. Voisin ostaa sille jotain vaatetta, mutta mitä ja mikä koko? Pitäisi varmaan etsiä naisten puolelta kun kuitenkin tuon kokoinen neiti kyseessä ja esim. henkkamaukan 160-170 cm vaatteet saattavat olla aika ihonmyötäisiä hänelle.
Olisiko mitään vinkkejä? Kirjoja tykkää lukea, mutta en arvaa ostaa kun ei harmainta hajua mitä kaikkia on kirjastosta esim. jo lukenut.

Osta lahjakortti, niin voi ostaa mitä haluaa/tarvitsee. Mä en enää osta edes omalle kohta 12v:lle vaatteita, kenkiä, laukkuja tai suunnilleen mitään, ettei jää kaapin pohjalle. Sukat vois olla aika varma vaihtoehto, jos välttämättä haluaa jotain vaatetta ostaa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Osta lahjakortti, niin voi ostaa mitä haluaa/tarvitsee. Mä en enää osta edes omalle kohta 12v:lle vaatteita, kenkiä, laukkuja tai suunnilleen mitään, ettei jää kaapin pohjalle. Sukat vois olla aika varma vaihtoehto, jos välttämättä haluaa jotain vaatetta ostaa. :whistle:

mekin sen tytön äidin kaa päädyttiin lahjakorttiin, vaikka mieluusti jotai ostas ihan mut sit jos se jää kaappiin lojumaan käyttämättömänä :/

Alkuperäinen kirjoittaja jhdbeila:
Lahjakortti on kyllä aika persoonaton, varsinkin kummitytölle. Mulla kummitytöt 14,13 ja 11, laitan lahjaksi hajuvettä, huulikiilteen ja shampoo+suihkugeeli.

niin mekin laitettais mut tapaus on niin nirso :D ja jo äitisä sano ettei kannata, et lahjakortti paras nii ostakoon mieleistään

Lahjakortti on paras. Tyttö saa hankkia mitä haluaa ja mikä varmasti sopii. Ja alennusmyynneistä sillä lahjakortilla saa huomattavasti enemmän. Minun mielestäni ei ole persoonaton. Meillä tyttö sai lahjakortin ja laittoi sitten postia kuvien kera kummeille mitä tuli hankittua. (tiesi että kortti oli kummeilta)

esim. H&M lahjakortti, tai lahjakortti leffaan, mäkkäriin... tai osta joku cd, mp3 tai joku vastaava. lautapelikin voisi olla ihan kiva. korut ja meikit varmasti myös ilahduttaa tuon ikäistä.

Ne nykyiset maksukortti-lahjakortit on kivoja. Meidän 9v neidille ajattelin antaa sellasen, että pääsee kaverinsa kanssa itse shoppailemaan vaatteita ja saa olla "iso" ja maksaa ite kortilla. (Tosin mä sorruin eilen ostamaan sille niin paljon vaatteita, et voi olla, ettei saakkaan tota vaatekaupan lahjakorttia enää :ashamed: )

Kiitos vaan kaikille vinkeistä. Nyt vasta ehdin lukemaan näitä!
Ehkäpä tosiaan kallistun vaikka ton henkkamaukan lahjakortin puolelle, sitten vielä kun keksisi summan... ei kuitenkaan kummilapsi vaan miehen siskon tyttö eli lastemme serkku.