12 v on hyvin nirso, miten teillä toimittais tällaisessa tilanteessa

  • Viestiketjun aloittaja äitiepätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti
"Sirkkeli"
Miksi tehdä hirveä haloo syömisestä, ei terve teini/lapsi/ihminen itseään nälkään näännytä.
Monesti nirsot syövät kavereillaan ja ostavat taskurahoilla syötävää ja näin ollen saavat ravintoa enemmän kuin nämä natsi mutsit tietävät.
Minusta on ihan sairasta pakottaa joku syömään kiristämällä tai uhkailulla tai millään.
Sairaudet erikseen tietysti , mutta terve ihminen osaa itse päättää syökö vai ei.
No, niillä taskurahoilla ostettu sipsipussi tai suklaa ei korvaa ruokaa. Ja kyllä. Näköjään terve teini voi näännyttää itsensä.
 
höyrypuheet haihtuivat nopsaan
Tee sinä niin kun tykkäät ja minä teen niin kun minä tykkään. ;)
Se on jännä juttu se kun odottaa esikoista tai kun ei ole vielä edes raskaana ja on lapseton että niitä ehdottomia mielipiteitä on sitten kovin jyrkän mustavalkoisia.

Se mustavalkoisuus saa kummasti väripintaa kun saa sen lapsen ja varsinkin jos lapsen kanssa ei kohtaa ne jykevät mielipiteet. Minullakin oli esikoisen raskausaikana selvät sävelet miten kasvatan lapsen (olinhan päiväkodissa ollut vuosikausia töissä ja kohdannut monenlaista lasta). Mutta niin sitä sitten nöyränä tultiin siihen mitä muut äidit oli sanonut että "kyllä sun mielipiteet muuttuu kun saat omia lapsia".

Juu ei mennyt moni asia kuten Strömsössä, suutarinlapsella ei ollut kenkiä.

Nyt kun lapsia on jo kuusi kappaletta niin naurattaa ne höyrypuheet esikoisen kohdalla. Lapset opettaa ja kasvattaa äitiäkin kohtamaan asioita monella tavalla.

Mutta onnea raskaudestasi! :)
 

Yhteistyössä