H
Hermo menee
Vieras
Siis poika kuudennella luokalla ja tää syksy mennyt kyllä koulussa ihan päin p...tä.
Kokeista tulee 5 tai 6 jatkuvasti.
Vaikka luetaan niin järkyttävän paljon sen kanssa ja patistetaan itse myös lukemaan.
Elämässä kaikki hyvin, arki on säännöllistä ja kuri kohdallaan. Ei tarvi siihen antaa typeriä kommentteja.
Pelaaminen on kaikki kaikessa. Ei tekis mitään muuta jos ite sais valita.
Harrastukseen lähteminen on aina tappelun takana.
Tänäänkin kun ei oltu kotona, niin jätti harrastukseen lähtemättä ja pelasi, vaikka on pelikielto huonon koearvosanan takia.
Siis pelaa vaan, vaikka kielletty on.
Ohjaimet oli otettu pois, mutta etsi ne.
Syynä oli koska kaveri pyysi ja harrastukseen ei päässyt koska oli kakalla ja sit ei ehtinyt enää.
Eli siis aivan älyttömiä syitä.
Jumaliste mulla palaa hermot!!
Tekee niin älyvapaita juttuja.
Söi esim koko joulukalenterinsa kerralla yms.
Periaatteessa tottelee eikä missään kaupungilla notku tms, mutta tälläisiä saakelin tottelemattomuusjuttuja keksii joka päivä.
Urputtaa mulle joka asiasta vastaan. Isälleen ei uskalla yhtään, eikä mullekaan jos hän on kotona.
Toinen sisaruksista hoitaa koulun täydellisesti, mistään kodin säännöistä ei tarvi ikinä puhua, eikä mistään vääntää.
Siis onks noi teistä vähäpätöisiä juttuja vai millaisia teidän kuudesluokkalaiset on?
Kokeista tulee 5 tai 6 jatkuvasti.
Vaikka luetaan niin järkyttävän paljon sen kanssa ja patistetaan itse myös lukemaan.
Elämässä kaikki hyvin, arki on säännöllistä ja kuri kohdallaan. Ei tarvi siihen antaa typeriä kommentteja.
Pelaaminen on kaikki kaikessa. Ei tekis mitään muuta jos ite sais valita.
Harrastukseen lähteminen on aina tappelun takana.
Tänäänkin kun ei oltu kotona, niin jätti harrastukseen lähtemättä ja pelasi, vaikka on pelikielto huonon koearvosanan takia.
Siis pelaa vaan, vaikka kielletty on.
Ohjaimet oli otettu pois, mutta etsi ne.
Syynä oli koska kaveri pyysi ja harrastukseen ei päässyt koska oli kakalla ja sit ei ehtinyt enää.
Eli siis aivan älyttömiä syitä.
Jumaliste mulla palaa hermot!!
Tekee niin älyvapaita juttuja.
Söi esim koko joulukalenterinsa kerralla yms.
Periaatteessa tottelee eikä missään kaupungilla notku tms, mutta tälläisiä saakelin tottelemattomuusjuttuja keksii joka päivä.
Urputtaa mulle joka asiasta vastaan. Isälleen ei uskalla yhtään, eikä mullekaan jos hän on kotona.
Toinen sisaruksista hoitaa koulun täydellisesti, mistään kodin säännöistä ei tarvi ikinä puhua, eikä mistään vääntää.
Siis onks noi teistä vähäpätöisiä juttuja vai millaisia teidän kuudesluokkalaiset on?