12 ja 13 jännääjät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hyvä, että on vielä muitakin. :) Mulla ei vielä mitään tietoa menkoista, vähän alkaa jo kutkuttamaan, että oisko se nyt sitä..! Tänään ois pitänyt oikeestaan viimestään alkaa, jos lasketaan oviksesta..niin nyt ois ollut 15 päivää.. Mutta saattaa se täti sieltä vielä ilmestyäkin joten en vielä hypi ulos housuistani..

No kuinka punatulkku on käynyt?? Minä täällä menen edelleen samaa rataa! Ukko jo eilen taisi miettiä että mitäs jos olenkin raskaana kun olen niin äkänen... -mielialanvaihteluita!!

Ilmoittele miten menee!!!

Moi vaan Ainu!

Ei vieläkään mitään mulla täällä, nyt siis 31/28-31, eli vielä huomenna jos alkais menkat niin ei tulis ennätyskiertoa. On kyllä edelleen kosketusarat rinnat, mahakipuilua, huonoa oloa ja lämmöt korkealle. Alkaa tässä jo toivokin olla jo korkealla, mutta katellaan vielä ja yritetään pitää jalat maassa. :) Sullahan pitäs huomenna alkaa? Ootko aatellut millon testata jos ei ala..?

Heippa! Mä sit varmaan oikeasti kuuluisin tähän ketjuun (olen majaillut tuol vko14 jännääjissä). Kp 31/25-27, laskeskelin tuos just edellisten kiertojen kestoja ja keskiarvo on n.26. Eli mulla rinnat turvoksissa kp 18 alkaen, ruskeaa tuhrua kp23 ja kk kivut alkaen kp26 - alavatsa kipuja. Ajattelin huomenna testata. Itse olen 27v. ja mieheni 36v. Miehelläni on 5-v. poika. Vauvaa ei olla tekemällä tehty, ns. varmoilla päivillä menty ;-) Mulla enemmän halua vauvaan, kun miehellä, mut kyl lapsi on silti tervetullut.. No täs hiukka kertausta ja taustaa! Aattelin tulla sinua piristämään jos kaikki muut ovat jo kyydistä pudonneet.. Ai niin, lämmöt siel 36.5 - 37.0 ja aamuisin hiki valuu. Mites sinä? T. NaNaZ

No jokos testi on tehty?? Minä kävin eilen sitten pissimässä purkkiin ja nekaa sieltä tuli! Niin mulla on menossa siis jo periaatteessa 10/26-27 et kun testi näytti nekaa niin taidan laskea sen pikku pikku ruskean vuodon menkoiks ja alottaa terot 4 pvä päästä! On tämä elämä julmaa!

Iltoja..Pahoittelut Ainulle negasta, mutta voihan olla, että ei vielä näytä plussaa..? Täällä ei vieläkään mitään, mutta aattelin jättää testaamisen myöhemmäksi, ettei sit tuu sellasta ""no ehkä se ei vielä näy"" -ajatuksia.

Niin, mä kyl varmaan voisin kans siirtyä seuraavan viikon jännääjiin.. Mun taustaa siis sen verran, että minä 24v ja mies 25. Yrityskierto viisi käynnissä ja ensimmäinen lapsi haaveissa. Nyt siis ekan kerran menkat näin paljon myöhässä (33/28-31), rinnat (nännit) on arat, mahassa kipuiluja ja tänään närästystäkin, vähän huonovointisuutta, väsymystä ja lämmöt siellä 36,8-37..

Juu, mutta katsotaan jos jaksan siirtyä sinne tän viikon palstalaisiin. :)

Yhteistyössä